Dėl statybos darbų jis buvo uždarytas nuo gegužės pabaigos.
Visoje devynių kilometrų ilgio atkarpoje nuo Kauno iki Palemono laikinai uždarius traukinių eismą, rekonstruotas unikalus XIX amžiuje pastatytas Kauno geležinkelio tunelis, jame įrengtas sugretintas europinės ir plačiosios vėžės geležinkelis.
Baigus „Rail Baltica“ darbus, prie europinės vėžės geležinkelio bus prijungtas Palemone esantis Kauno intermodalinis terminalas.
Apie 15 kilometrų geležinkelio už 54,762 mln. eurų iki 2021 metų pabaigos rekonstruoja „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss RTE“ konsorciumas.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.