Žurnale „Topo grupės“ įkūrėjas Aurelijus Rusteika pasakoja apie pastarųjų metų pasiekimus ir įmonės augimą. Per 20 metų ši įmonė sukūrė 37 parduotuvių tinklą 25-iuose Lietuvos miestuose ir tapo namų elektronikos prekių lydere. Nors Lietuvos rinka nedidelė, šalies mažumą A.Rusteika vertina ir kaip privalumą, nes galima greitai įgyvendinti naujoves bei garantuoti gerą klientų patirtį.
„Net 75 proc. perkančiųjų internetu atsiimti savo pirkinių atvažiuoja į mūsų parduotuves ir įsigyja kažką papildomai. Tai mums leidžia išlaikyti kontaktą su mūsų pirkėjais, klientai pamato, kaip keičiasi mūsų parduotuvės, ir turi progą sugalvoti, ką reikės pirkti kitą kartą“, – teigia A.Rusteika.
„Topo centro“ įkūrėjas labiausiai didžiuojasi įmonės internetiniais pardavimais: „Iki 2013 metų tik 1 proc. mūsų pajamų buvo iš pardavimų internetu, – žurnalui „Fortune“ pasakojo jis. – Dabar šis skaičius pasiekė 23 procentus.
Tai buvo vienas įmonės augimo variklių, leidęs per penkerius metus padvigubinti apyvartą nuo 70 mln. iki 140 mln. eurų“, – teigia A.Rusteika.
Bendradarbiavimas su „Euronics International“ tai pat davė gerų impulsų verslui: „Su pirkimo aljansu mes bendradarbiaujame ne tik kartu pirkdami produktus iš didžiųjų elektronikos gamintojų, bet ir analizuodami vartotojų elgesį kitose šalyse, nuolat keičiamės geriausiomis patirtimis“, – pasakoja A.Rusteika.
Taip pat žurnale rašoma apie galimą „Topo centro“ plėtrą į užsienį: „Mes visada ieškome partnerių, galinčių padėti mums augti dar sparčiau. Noras plėstis leidžia mums auginti pardavimus triskart sparčiau nei mūsų konkurentai, tuo pačiu metu išlaikant vieną aukščiausių klientų pasitenkinimo rodiklių (NPS) rinkoje, kuris viršija 70. Tai įrodo nuoširdžią meilę klientams, o šią mūsų patirtį būtų galima perkelti ir į kitas šalis“, – apibendrina A.Rusteika.