Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė prestižinį rinkodaros apdovanojimą

2019 m. lapkričio 8 d. 11:00
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“ prestižiniuose „City, Nation, Place Awards“ apdovanojimuose buvo pripažinta geriausia 2019 m. rinkodaros kampanija. Tarptautiniuose šalių rinkodaros apdovanojimuose Lietuva aplenkė Čilę, Kosta Riką, Suomiją, Australiją ir Nyderlandus.
Daugiau nuotraukų (5)
„Lietuvai tai išskirtinė savaitė. Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pripažinta geriausia.
Šiandien dar vienas tarptautinis apdovanojimas. Ypač džiugu, kad Lietuva pastebėta visuomenės įtraukimo kuriant šalies prekės ženklą kategorijoje. Būtent visuomenės palaikymas ir įsitraukimas yra vienas iš kertinių momentų siekiant sėkmingo šalies prekės ženklo“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.
Internetas ar baletas? O gal lazeriai? Kaip Lietuvą pristatysime pasauliui? Šie ir kiti kampanijos „Lietuvos DNR“ klausimai kvietė visuomenę diskutuoti apie šalies pristatymo kryptis.
Kampanija „Lietuvos DNR“, prasidėjusi vasario 5 d., pakvietė šalies gyventojus dalyvauti diskusijoje, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Pareikšti nuomonę pildant specialią anketą interneto svetainėje www.lietuva.lt kvietė išskirtinių sprendimų reklama televizijoje, lauko stenduose ir socialiniuose tinkluose.
Ši kampanija – vienas iš Lietuvos įvaizdžio grupės įgyvendinamų projektų, skirtų vieningam šalies pristatymo užsienyje modeliui sukurti.
Kampanija buvo svarbi siekiant išgryninti pagrindines šalies vertybes ir konceptualią idėją, skleisti visuomenėje žinią apie šalies įvaizdžio kūrimo darbus ir didinti Lietuvos gyventojų pasididžiavimą savo šalimi. Kampanijos rezultatai bus vertingi ir rengiant Lietuvos įvaizdžio strategiją.
Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė yra atsakinga už vieningą šalies pristatymą užsienyje, bendradarbiavimą su verslo, kultūros ir kitų institucijų bei organizacijų atstovais formuojant vieningą Lietuvos pristatymą.
Kartu su kitų institucijų atstovais grupė inicijavo vieningos užsienio žiniasklaidos ir socialinių tinklų stebėsenos sistemos sukūrimą, o lapkritį visuomenei pristatys Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse šalies rinkose tyrimų rezultatus.
Lietuvos įvaizdisRinkodara^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.