„Nauja Šiaulių banko įvaizdžio strategija remiasi stipriu banko ryšiu su klientu, atvirumu ir lankstumu. Siekiame pabrėžti mūsų banko išskirtinumą – esame arčiau kliento ir būdami lietuvišku banku, turinčiu didžiausią skyrių tinklą visoje šalyje, daug dėmesio skiriame žmogiškajam ryšiui. Gerai suprantame savo klientus, jų poreikius ir situacijas, o sprendimus priimame vietoje“, - teigė Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.
Pasak P. Pociaus, pagrindiniai šalies bankai orientuojasi į skaitmeninius klientų aptarnavimo kanalus, mažina klientų aptarnavimo padalinių tinklą. Tačiau dėl sparčios finansinių paslaugų skaitmenizacijos bankai praranda asmeninį ir pasitikėjimu grįstą ryšį klientu. Finansinės paslaugos dažnai yra sudėtingos, o klientai iš banko tikisi žmogiškojo ryšio – įsiklausymo, situacijos supratimo ir vertingos konsultacijos.
Todėl Šiaulių bankas laikosi požiūrio, kad klientas privalo gauti vienodai gerą aptarnavimo kokybę visais klientų aptarnavimo kanalais – tiek skaitmeniniais, tiek banko skyriuje. Būtent orientacija į kliento poreikius ir žmogiškojo ryšio svarbą atsispindi naujame Šiaulių banko įvaizdyje.
Modernus vizualinis identitetas
Pagrindiniu naujo Šiaulių banko vizualinio identiteto akcentu tapo dinamiška grafinė linija, akcentuojanti žmogiškąjį kontaktą ir nuoširdų santykį tarp banko ir kliento. Banko naudojamose nuotraukose vis daugiau dėmesio bus skiriama tikrų banko darbuotojų ir klientų veidams. Pasak P. Pociaus, įvairiai pritaikoma linija, spalvų paletė ir nuotraukų stilius kuria vientisą ir asmenišką vizualinę kalbą, pabrėžiančią, jog profesionalumas suderinamas su atidumu kliento poreikiams.
Naujas vizualinis stilius bus naudojamas visoje banko informacinėje ir reklaminėje aplinkoje. Pagal naująjį stilių atnaujinta banko svetainė www.sb.lt. Su nauju įvaizdžiu iš arčiau galime susipažinti pristatomajame klipe.
Kartu su nauju įvaizdžiu – savanorystės kultūra
Naujam įvaizdžiui pristatyti Šiaulių bankas pradėjo reklamos kampaniją, kurios akcentas – naujas šūkis „Jūsų bankas– arčiau jūsų“. Lauko reklamos stenduose, interneto reklamos skydeliuose bei socialinės medijos žinutėse pristatomas naujas banko vizualinis stilius bei kūrybiškai pateikiami finansiniai patarimai gyventojams. Įvaizdinę reklamos kampaniją sukūrė agentūra „TRUTH.“
„Kurdami šią kampaniją kartu su klientu nusprendėme, kad nerodysime klientams abstrakčių klipų ir nesišvaistysime nieko nereiškiančiais šūkiais. Todėl reklaminėse priemonėse galima bus rasti ir draugiškų patarimų, bei čia ir dabar aktualių pasiūlymų. Pamatyti dvi vienodas reklamas, tiesą sakant, bus sudėtinga, nes jų skirtingų yra net keliasdešimt“ , – darbo užkulisiais dalijosi agentūros „TRUTH.“ Kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Tačiau pirmiausia naujasis bendrovės įvaizdis buvo pristatytas Šiaulių banko darbuotojams, todėl kartu su juo buvo pristatyta savanorystės programa.
„Norėjome, kad naujasis įvaizdis darbuotojams būtų kažkas daugiau nei vien naujos spalvos ir vaizdai – naujasis įvaizdis turėjo žymėti naują organizacijos brandos etapą. Didžiuojamės, kad esame lietuviškas bankas, todėl apsisprendėme puoselėti į bendruomenines iniciatyvas nukreiptas savanorystės iniciatyvas. Džiaugiuosi, kad ši idėja sulaukė labai didelio darbuotojų palaikymo ir įsitraukimo“, - pabrėžė P. Pocius.
Pristačius naują įvaizdį darbuotojai buvo pakviesti spalio 25 dieną dirbti lanksčiu grafiku ir dalį dienos skirti savanoriškai veiklai. Darbuotojai galėjo registruotis norimai savanoriškai veiklai – tapti „Maisto banko“ savanoriu, tvarkyti Kryžių kalną, Bernardinų sodą sostinėje, Aukštųjų Šančių kapines Kaune ir pan.
Į savanoriškas veiklas susibūrė daugiau nei 320 darbuotojų komanda, o savanoriškam darbui buvo skirta beveik 1000 valandų. „Savanorystės diena pranoko lūkesčius – pamatėme, kad banko darbuotojams socialinė atsakomybė nėra tušti žodžiai, o prasminga veikla“, - pabrėžė Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos direktorius.