Įvardijo, kokie dažniausiai besiskolinančių žmonių vardai: dominuoja du

2019 m. lapkričio 7 d. 11:50
2020-aisiais banku tapsiantis „General Financing“ šiuo metu turi per 300 tūkst. klientų. Kiekvieną iš jų išanalizavus, buvo atlikta duomenų apžvalga ir pastebėta, kad tam tikrų vardų savininkai dominuoja besiskolinančių žmonių gretose.
Daugiau nuotraukų (15)
„Pabandėme nupiešti pagal įmonės duomenis besiskolinančio lietuvio portretą. Buvo įdomu, kad dažniausiai skolinasi vyrai Tomo vardu, moterys – Linos.
Antroje vietoje – Vytautai ir Daivos. Dažniau skolinasi moterys (51,4 proc.), tačiau didesnes sumas visgi skolintis linkę vyrai. Didžiausia skolinimosi suma 1 tūkstantis eurų, toliau seka 500 ir 300 eur. Vyrai skolinasi apie 1,6 tūkst. eur., moterys – 1,3 tūkst. eur.
Besiskolinančio amžiaus vidurkis apie 44 metai. Moterų amžiaus vidurkis – 46, vyrų – 42. Daugiausiai skolinamasi didžiuosiuose miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Įdomus dalykas, jog taip pat nemažai besiskolinančių Alytuje ir Marijampolėje“, – teigė komunikacijos projektų vadovas Irmantas Kuzas.
45 proc. klientų pirmąją įmoką renkasi atidėti mėnesiui, 35 proc. tarp 1–2 mėnesių, 20 proc. tarp 2–3 mėnesių.
„Tai, kad vyrai skolinasi didesnes sumas galima būtų sieti su tuo, kad jie perka didesnės vertės pirkinius, tokius kaip TV ar audio technika, stambi buities technika, automobilis ar jo dalys. Be to, vyrai dažnai turi didesnes pajamas šeimoje ir tai gali būti bendras sprendimas, kad šeima ims paskolą vyro vardu. Dažnesnį moterų skolinimąsi galima būtų sieti su tuo, kad moterys dažniau investuoja į mažesnės vertės pirkinius“, – sakė klientų sėkmingos patirties vadovas Skirmantas Ketvirtis.
Nauja erdvė konsultacijoms
Taip pat ši bendrovė Gedimino prospekte atverė finansų kavinės duris ir kartu su savo darbuotojais ketvirtadienį kvietė stabtelti akimirkai ir pasimėgauti kavos puodeliu. Iš viso buvo išdalinti 174 puodeliai kavos nuo kiekvieno darbuotojo, mat įmonėje šiuo metu darbuojasi 174 žmonės.
„Šiandien vis labiau užmirštame gyvo bendravimo džiaugsmą ir tai, kiek gerų dalykų gimsta prie puodelio kavos. Vis rečiau gyvai kalbamės tarpusavyje, įmonės kurdamos produktus ir paslaugas, tobulindamos jas vardan geresnės klientų patirties, nebepasilieka sau laiko tiesiog gyvai pasikalbėti su pačiais klientais. Atverdami antrosios finansų kavinės duris, atsigręžiame į tarpusavio ryšio ir gyvo bendravimo galią“, – teigė S.Ketvirtis.
Pasak S.Ketvirčio, finansų kavinės koncepcija pasirinkta neatsitiktinai. Siekiama, kad finansinės konsultacijos ir paslaugos taptų itin paprastos. Atsisakyta finansinių paslaugų teikėjams įprastų klientų aptarnavimo zonų. Klientai finansiniais klausimais bus konsultuojami tiesiog kavinėje, atsisakant perdėto rimtumo ir žmogui sukeliant kuo mažiau įtampos.
„Žiūrime, kad klientams teikiamos paslaugos būtų atliekamos kuo paprasčiau ir jaukiau. Kavinės – vietos, į kurias žmonės eina ir mėgsta jose būti. Mes irgi norime būti tokioje vietoje, kur būtų lengva ir paprasta užeiti, tiesiog prisėsti ir užduoti klausimą, kuris gali būti tikrai svarbus, tačiau toks, apie kurį nejauku eiti ir konsultuotis su finansų ekspertais, nes dažnai sukuriama sudėtinga situacija, siekiant gauti reikalingą informaciją“, – teigė pardavimų departamento direktorius Tadas Čekavičius.
Taps specializuotu banku
Atveriama finansų kavinė – naujas specializuoto banko licenciją birželį įgijusios bendrovės padalinys, prieš oficialų tapimą specializuotu banku.
„Finansų įstaigos žmonėms dažnai asocijuojasi su labai įpareigojančia aplinka. Džiaugiamės sprendimu pasirinkti netradicinę aplinką – kavinę, nekuriant įprastų klientų aptarnavimo vietų. Mums svarbu kurti šiuolaikiniam miestiečiui pritaikytas naujas erdves, todėl džiaugiamės šiuo projektu ir tikime jo sėkme“, – sakė „Caffeine“ kavinių tinklo direktorius Aurimas Šavelis.
2020 metais bendrovė žada pasiūlyti daug naujovių, kurių neturi šalyje veikiantys komerciniai bankai. Rinkos poreikius įmonė stengiasi išgryninti susitikimų su klientais metu, nuolat vykdo diskusijas ir siūlo tai, ko iš tiesų reikia klientui.
Būsima naujovė, apie kurią jau šiandien kalba organizacija – indėlius bus galima padėti internetu, naudojantis banko programėle. Tam nereikės ateiti į skyrių ir pildyti dokumentų – viskas bus daroma elektroniniu būdu.
general financingbankas^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.