„Ar žinojote, kad pirkdami tam tikrus daiktus „Pigu.lt“ jūs negalite pasirinkti jų spalvos? Prekė, pavaizduota nuotraukoje pirkimo metu, yra tik pavyzdys, ten parodyta spalva nieko nereiškia. Didelė tikimybė, kad pas jus atkeliaus visai kitos spalvos pirkinys. Spalvos rinktis kaip tikroje, ne online, parduotuvėje galimybės nėra, žaidžiate spalvų loterijoje.
Patiko juodas gimnastikos kamuolys? Gausit mėlyną/raudoną/žalią, kokį tik nori, bet tikriausiai ne juodą. Patiko rožinė šildyklė? Štai jums salotinė. Norit raudono gimnastikos kilimėlio? Mes jums iš skrybėlės ištraukėm juodą, sueis“, – savo tinklaraštyje piktinosi Mahila.
Mahila taip pat paminėjo, kad šioje vietoje „Pigu.lt“ apsidraudę, mat klientai negali skųstis netinkama prekės spalva, nes, kaip teigiama jų prekių pirkimo-pardavimo elektroninėje parduotuvėje taisyklėse – jie už prekės spalvą neatsako.
„Nei pardavėjas, nei Pigu.lt neatsako už tai, kad pardavėjo Pigu.lt parduodamos prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių nuo pardavėjo valios. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės.
Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą“, – rašoma Pigu.lt internetiniame puslapyje pateiktose taisyklėse.
Čia Mahila turi ir kitą pastebėjimą – gauta prekė nekeičiama, o jei ji netenkina, tokios pat prekės telieka ieškotis kitur.
„Ir, jei jums nepatinka atsitiktine tvarka parinkta prekės, kurią gavote, spalva, paprašius, kad jums ją pakeistų į norimos spalvos prekę, gausite atsakymą, kad tokios galimybės nėra ir niekas jums nieko nekeis“, – rašė Mahila.
Tarp komentatorių atsirado tokią nemalonią situaciją patyrusių klientų, kurie su juoku pažvelgė į šią situaciją.
„Kadaise vietoje juodo treniruoklio gavau skaniai rožinį. Tąkart maloniai nustebau“, – rašė komentatorė Kamilė.
„Pirkau žydrą telefoną, gavau juodą ir dar su ispanų kalba kaip pagrindine. Kol radau kaip pakeisti...“, – rašė Mahilos skaitytoja Eglė.
Prekes galima grąžinti
„Pigu.lt“ komunikacijos vadovės Raimondos Strazdauskaitės teigimu, nuotrauka pateikiama papildomo informavimo tikslais, ir, kaip nurodyta prekės aprašyme, iliustracija nebūtinai atitinka realų prekės vaizdą, tad ir apie spalvą neturėtų būti sprendžiama iš nuotrakos. Taip pat ji patikino, kad apie tai visada pranešama pastabose, jog būtų atkreiptas dėmesys prieš klientui priimant sprendimą pirkti.
„Yra atvejų, kai prekės aprašyme informuojame klientus, jog užsisakius prekę, pavyzdžiui, pripučiamą kamuolį, iš anksto nėra aišku, kokia bus gaminio spalva. Gamintojas tiesiog loterijos principu parenka ir pristato gaminius. Klientas gali apsispręsti, ar jam tinka tokiu principu parenkama prekės spalva, ar ne. Apsisprendus pirkti, klientas suvokia, kad gaus vieną iš galimų variantų.
Žinoma, jei prekė neatitiko lūkesčių, yra galimybė ją grąžinti. Svarbu, kad būtų laikomasi grąžinimo sąlygų, su kuriomis klientas susipažįsta ir patvirtina perskaitęs jas pirkimo metu. Tokia nenaudota, su nepažeista pakuote, prekė gali būti grąžinta per 14 dienų“, – sakė R.Strazdauskaitė.
R.Strazdauskaitė pažymėjo, kad tokių grąžinimų nedaug. Tais atvejais, kai siūloma įsigyti prekę, kurios spalva ar raštas parenkami atsitiktiniu būdu, ją galima įsigyti itin patrauklia kaina.
„Nusiskundimų procentas itin mažas, tad darome išvadą, kad aprašyme pateikiama informacija yra aiški ir suprantama“, – komentavo komunikacijos vadovė.
Prekės siunčiamos ilgiau
Komentatoriai piktinosi ir kitų įmonės paslaugų kokybe. Atsirado tokių klientų, kurie skundėsi prekės gavimo terminais.
„Man Pigu.lt kažkokia mistika. Užsisakiau dažus, man vis pratęsdavo atsiėmimo laiką. Praėjus kokiems 2 mėnesiams, gaunu atsakymą, jog pas juos tų dažų nėra. Pasiūlė kitos firmos, atseit analogiškus, su visiškai kitokių atspalviu. Nejaugi nebuvo galima iš karto parašyti, ar visada tiek reikia laukti?“, – stebėjosi Augustė.
Kita komentatorė rašė, kad gimnastikos kilimėlio „Pigu.lt“ jai siūlė laukti 28 dienas, o kai kurie pasakojo, kad laukti teko net keletą mėnesių.
„Man teko pirkti siurblį robotą, aišku, laukimo terminas vietoje kelių dienų pavirto į savaites, mėnesius ir galiausiai, gavusi siuntinį, radau ten tik bateriją“, – rašė Lina.
R.Strazdauskaitės teigimu, 9 iš 10 atvejų prekės pristatomos laiku. Užsakius sandėlyje esančias prekes iki pietų, jas galima atsiimti „Pigu.lt“ parduotuvėje dar tą pačią dieną, kitais atvejais pristatymo terminas nurodytas prie kiekvienos konkrečios prekės.
„Jei dėl nuo mūsų valios nepriklausančių priežasčių pristatymo terminas prasitęsia, mes informuojame klientą, paklausiame, ar sutinka palaukti ilgiau. Stengiamės maksimaliai išpildyti kliento lūkesčius, tad tokiu atveju tariamės dėl termino pratęsimo arba, klientui pageidaujant, atšaukiame užsakymą ir grąžiname pinigus“, – sakė R.Strazdauskaitė.
Komunikacijos vadovė teigė, kad pasitaiko įvairiausių nutikimų, tačiau „Pigu.lt“ pesonalas visada bendrauja su klientais ir stengiasi surasti sprendimus, siekiant išvengti nesklandumų ir užtikrinti gerą apsipirkimo patirtį.
„Pasitaiko atvejų, kai prekės pristatymas užtrunka, ir tam yra įvairių priežasčių. Kartais ir patys klientai nepateikia teisingo ar pilno pristatymo adreso, nutinka netikėtumų kurjerių darbe, įsivelia klaidų tiekėjų sistemose, gamintojas nepristato prekių laiku“, – teigė R.Strazdauskaitė.