„Atvėrėme savo e. parduotuves ir kitiems pardavėjams, nes matome galimybę ne tik patys augti, bet ir kartu auginti smulkųjį Baltijos šalių verslą. E. prekyvietė įgalina rimtai konkuruoti e. prekyboje, kur dominuoja dideli žaidėjai, tad džiaugiamės, kad Lietuvos, Latvijos ir Estijos verslai mato perspektyvą ir turi noro augti kartu. Šimtai registracijų vos per kelias savaites parodė, kad laiku ir vietoje ėmėmės šios verslo plėtros krypties“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys,.
Susidomėjimas e. prekyviete, anot D. Liulio, didesnis nei planuota.
„Registracijų skaičius viršijo mūsų lūkesčius. Šiuo metu stipriname komandą ir intensyviai dirbame, kad pirmieji prisiregistravusieji kuo greičiau pradėtų prekybą“, – sako „Pigu.lt“ generalinis direktorius.
Paraiškas užpildė daugiau nei 400 įmonių iš Lietuvos, taip pat po maždaug 100 iš Latvijos ir Estijos. Didelį susidomėjimą parodė prekiaujantys sporto ir laisvalaikio, interjero prekėmis, baldais, knygomis ir vaistinių asortimentu. Daugiausia paraiškų dėl galimybės prekiauti per „Pigu.lt“ sulaukta iš klientams drabužius, papuošalus, aksesuarus bei avalynę tiekiančių įmonių.
Anot „Mados Guru“ projektų vadovės Ilonos Pašnikovič, e. prekyvietės projektą įmonė vertina kaip puikią galimybę verslo plėtrai.
„E. komercijos mastai ateityje augs būtent dėl tokių inovatyvių projektų, kai itin patogiais ir paprastais įrankiais smulkieji verslai gali pristatyti savo produktus plačiam potencialių klientų ratui. Be to, dėl nuolat plėtojamų logistikos sprendimų prekių pristatymas ir atsiskaitymas už jas klientams tampa vis greitesnis ir lankstesnis. Lietuvoje e. prekybos kanalas, lyginant su Vakarų rinkomis, kol kas sudaro santykinai mažą dalį, artimiausiais metais laukiame itin spartaus jo augimo, todėl ir prisijungėme prie „Pigu.lt“ e. prekyvietės“, – sako I. Pašnikovič.
Simboliška, kad pirmoji prieš daugiau nei dešimtmetį „Pigu.lt“ parduota prekė buvo marškiniai, o štai šiemet jau e. prekyvietės principu veikiančioje parduotuvėje pirma partnerio parduota prekė buvo kita aprangos detalė – diržas, kurį ir pasiūlė „Mados Guru“.
Rugsėjo 30 d. baigėsi pirmasis registracijos etapas, kurio metu pasiūlyta papildoma nauda – galimybė e. prekyvietėje pusę metų prekiauti be mėnesinio mokesčio. Šiuo metu“Pigu.lt“ komanda bendrauja su paraiškas užpildžiusiais prekybininkais, tad netrukus e. parduotuvės asortimentas pasipildys naujomis prekėmis, o partnerių sąrašas – naujais pardavėjais. Kelerių metų perspektyvoje tikimasi, kad nauji pardavėjai savo skaičiumi pralenks dabartinius „Pigu“ tiekėjus, kurių šiuo metu skaičiuojama apie tūkstantį.