Praėjusiais metais Kauno savivaldybės valdoma bendrovė „Kauno autobusai“ pasirašė 29,4 mln. eurų vertės sutartį su kaimyninės šalies įmone. Pastaroji įsipareigojo pagaminti 85 naujus troleibusus „Solaris Trollino 12“.
Iki metų pabaigos sutartis turi būti visiškai įvykdyta, o tuomet Kaune nebeliks senųjų „Škoda“ troleibusų. Kai kurios senienos pagamintos dar tuometinėje Čekoslovakijoje, tačiau labai greitai jų visiškai nebeliks.
Troleibusai iš Lenkijos gabenami autovežiais, artimiausiais mėnesiais laukiama kelių jų siuntų kiekvieną savaitę. Keleiviai troleibusus galės išbandyti jau pirmadienį po pietų, kiekvieną dieną jų vis daugės.
„Solaris Trollino 12“ troleibusuose įrengtos 33 sėdimos vietos, jie talpina iki 85 keleivių. Keleivių salone ir vairuotojo darbo vietose įrengta kondicionavimo, vėdinimo ir šildymo sistema garantuos patogią kelionę visais metų laikais.
Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos penkios USB jungtys, saugumą užtikrins dvi vidaus ir viena lauko vaizdo fiksavimo kamera, numatyta speciali vieta pastatyti dviratį.
Kauno savivaldybė taip pat nusprendė atnaujinti kontaktinį tinklą. Pakeitimai suteiks galimybę troleibusams per sankryžas važiuoti gerokai greičiau.
Ne taip sklandžiai Kaune vyksta naujų autobusų pirkimo konkursai. Dar 2017 metų pabaigoje Kauno taryba priėmė sprendimą pirkti 50 naujų autobusų, vėliau buvo paskelbtas konkursas.
Vienas jo dalyvis konkurso sąlygas apskundė teismui, todėl galiausia buvo nuspręsta konkursą visiškai nutraukti.
Kauno savivaldybė kitąmet planuojama įsigyti net 100 hibridinių autobusų ir tai gali būti rekordinė sutartis.
Šiemet miesto gatvėse jau pasirodė 25 nauji Turkijoje pagaminti autobusai „Temsa“, taip pat mažos talpos autobusai – jų teko užsakyti, kai bendrovė „Kautra“ paskelbė pasitraukianti iš keleivių vežimo verslo Kaune.