Apklausą atliko rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, apklausta 1600 respondentų visoje Lietuvoje. Žmonėms buvo pateikti 5 klausimai, atsakymams reikėjo pasirinkti vieną iš kelių didžiausių Lietuvoje esančių restoranų tinklų. Tai „Čili Pizza“, „CanCan Pizza“, „Charlie pizza“, „Pizza Express“. „MacDonald‘s“ ir „Hesburger“.
Apklausos rezultatai rodo, kad „Čili Pizza“ restoranai yra labiausiai lankomi iš minėtų restoranų tinklų – per pastaruosius 12 mėnesių čia lankėsi 45 proc. respondentų. „CanCan Pizza“, „Charlie pizza“ – po 32 proc., „Hesburger“ ir „McDonald‘s“ – po 31 proc. apklaustųjų. „Pizza Express“ rinkosi 18 proc. apklaustųjų
Reguliariai, bent kartą per mėnesį į „Čili Pizza“ restoranus užsuka 13 proc. žmonių. „Hesburger“ aplanko 11 proc., „McDonald‘s“ – 9, „CanCan Pizza“ – 8 proc. apklaustųjų. Kiti restoranai paminėti tik po kelis procentus. Pagal šią apklausą iš viso jokiuose restoranuose tikino nesilankantis kas ketivrtas lietuvis. Trečdalis teigė, kad niekada nebuvo užsukęs ir į minėtus restoranų tinklus.
Paklausti, kurie restoranų tinklai asocijuojasi su kokokybe, „Čili Pizza“ paminėjo 11 proc. respondentų. „CanCan Pizza“ ir „Charlie pizza“ su kokybe asocijuojasi atitinkamai 5 ir 6 proc. apklaustųjų, kiti restoranų tinklai paminėti dar rečiau.
Savo draugams lietuviai taip pat dažniau rekomenduotų „Čili Pizza“ (12 proc.). Antroje vietoje - „CanCan Pizza“ (7 proc.), treti liko „Charlie pizza“ (5 proc.)
„Čili holdings“ vadovas Jonas Karosas teigė, kad apklausos rezultatai atitiko lūkesčius. „Mes pagal augančius žmonių srautus matome, kad turime lenkti konkurentus. Taip ir yra - apklausa parodė, kad dvigubai daugiau žmonių mus, palyginti su artimiausiais konkurentais, sieja su kokybe. Toks ir buvo tikslas, visus ingredientus stengiantis pirkti iš Lietuvos ūkių. Taip užtikriname ne tik šviežumą, bet ir kokybę. Kitaip nei mūsų konkurentai, netaupome naudodami pigius sūrio pakaitalus, ką sunku net pavadinti sūriais. Mes ant picų dedame tik brangesnę prancūzišką mocarelą. Laikomės paprastos taisyklės – mūsų restoranuose turi būti toks maistas, kokį norėtume duoti savo vaikams. Rezultatai rodo, kad žmonės tai pastebi ir vertina“,- sako J. Karosas.
Prieš mėnesį „Čili holdings“ vadovu tapus J. Karosui, holdingo vadovų komandą taip pat papildė administracijos bei frančizinės plėtros vadovė Ieva Šiaudkulienė ir finansų vadovas Marius Neviera. Lietuvos bei Latvijos „Čili Pizza“ restoranų tinklo vadove tapo Sandra Stankevičiūtė, „Soya“ restoranams pradėjo vadovauti Jolita Balčienė.
Šiais pokyčiais vadovybėje planuojama užtikrinti dar didesnį augimą. UAB „Čili Pica“ yra „Čili holdings“ dalis ir Lietuvoje turi 39 „Čili Pizza“ restoranus, (31 nuosavą ir 8 pagal franšizę). Latvijoje šiuo metu yra 21 „Čilija Pizza“ restoranas (12 nuosavų ir 9 pagal franšizę).
„Čili Pica“ pajamos 2019 m. pirmą ketvirtį augo 23 proc., palyginti su 2018 m. pradžia. Augimas fiksuotas ir visus praėjusius metus – palyginti su 2017 m., rezultatai geresni 12,5 proc. 2018 metus „Čili Pica“ baigė pajamas Lietuvoje padidinusi nuo 15,8 mln. (2017 m.) iki 17,8 mln. eurų.