„Šiandien oro linijų bendrovė „Aigle Azur“ buvo perduota likvidavimo administratoriams“, – sakoma institucijos pranešime, kuriame kalbama ir apie „grynųjų pinigų srautų problemas, trukusias kelis mėnesius“.
DGAC teigė, kad vyriausybė „ieško geriausio sprendimo, kaip išsaugoti darbo vietas ir užtikrinti ekonominės veiklos tęstinumą.“
Šis žingsnis žengtas po to, kai praeitą savaitę akcininkai nušalino bendrovės vadovą Frantzą Yvelinąinst, apkaltinę jį „strateginėmis klaidomis per pastaruosius dvejus metus“.
Skrydžių maršrutai Alžyre sudaro pusę „Aigle Azur“ operacijų, o praėjusiais metais bendrovė, skraidinusi apie 1,9 mln. keleivių, uždirbo 300 mln. eurų.
Visgi to nepakako dideliems nuostoliams padengti, kurie praėjusį mėnesį privertė oro linijų bendrovę pranešti apie planus parduoti savo Portugalijos maršrutus pigių skrydžių varžovei „Vueling“.
„Aigle Azur“ po kelerių metų dreifavimo nebepajėgi laiku atlikti mokėjimų dėl daugybės netinkamų strateginių sprendimų ir privalo prašyti komercinės teismo apsaugos“, – teigiama darbuotojų pareiškime, parengtame po susitikimo su vadovybe.
Bankroto apsauga leistų oro transporto bendrovei, turinčiai 1150 darbuotojų, iš kurių maždaug 350 yra Alžyre, tęsti veiklą.
Kinijos konglomeratas „HNA Group“, kuriam priklauso oro linijų bendrovė „Hainan Airlines“, yra didžiausia „Aigle Azur“ akcininkė, turinti 49 proc. akcijų.
Dar 32 proc. akcijų priklauso amerikiečių verslininkui Davidui Neelemanui (Deividui Nilmenui), kuris taip pat valdo bendroves „JetBlue“ ir „TAP Air Portugal“, o 19 proc. priklauso prancūzų verslininkui Gerardui Houa.
„Labiausiai tikimės, kad atsiras pirkėjas“, – kalbėjo bendrovės skrydžių programuotoja Lilas, kartu su keliomis dešimtimis darbuotojų lūkuriavusi prie oro bendrovės būstinės Paryžiaus Orly oro uoste.
„Būtų gaila prarasti oro linijų bendrovę, kurios pardavimai siekia 300 mln. eurų ir turinčią tokių nusileidimo aikštelių Alžyre, kokių neturi net „Air France“, – pridūrė savo pavardės nenorėjusi atskleisti darbuotoja.