Sumaištis kilo po to, kai „Transaero“ bankroto administratoriai užginčijo „Boeing 737-500“ pardavimo sandorį. Šį lėktuvą įsigijo orlaivių nuomos bendrovė „AviaAM Leasing“.
Vėliau orlaivis atiteko skrydžių bendrovei „KlasJet“ ir registruotas Lietuvoje (LY-KLJ). 1998 metais pagamintas lėktuvas 2017-aisias buvo suremontuotas ir tapo verslo klasės orlaiviu. Jame įrengtos tik 56 vietos keleiviams.
Rusijos teismas rugpjūčio pabaigoje leido buvusiems savininkams susigrąžinti lėktuvą. Kol kas neaišku, kaip tai bus bandoma padaryti.
„KlasJet“ vadovas Justinas Bulka naujienų portalui lrytas.lt patvirtino, kad orlaivis įsigytas iš lizingo bendrovės.
„KlasJet“ nėra šio ginčo šalis, taip pat nėra gavusi jokių oficialių dokumentų dėl šio ginčo, įmonei ir minėtam lėktuvui nėra taikomi jokie ribojimai, orlaivis skraido kaip įprasta“, – kalbėjo J.Bulka.
Pasak jo, bet kokie komentarai apie esamas priverstines prastovas ar nuostolius būtų paprasčiausios spekuliacijos.
Šiuo lėktuvu į Eurolygos varžybas užsienyje porą pastarųjų metų skrisdavo Kauno „Žalgirio“ krepšinio komanda.
Šiemet pavasarį sportininkai ir jų palyda kaip reikiant išsigando, kai orlaiviui pakilus iš pagrindinio Madrido (Ispanija) oro uosto dėl navigacijos sistemos gedimo teko skubiai leistis kitame oro uoste, esančiame netoli Ispanijos sostinės.
„Transaero“ buvo didžiausia privati skrydžių bendrovė Rusijoje ir pagal keleivių skaičių nusileido tik šios šalies milžinei „Aeroflot“.
Geriausiais laikais „Transaero“ naudojo apie 100 lėktuvų, o bendrovės metų apyvarta viršijo 1 mlrd. eurų, tačiau skolos siekė net 4 mlrd. skaičiuojant eurais.