„Darosi vis akivaizdžiau, kad greičiausiai nepavyks per trumpą laiką rasti sprendimo, todėl įmonei gali tekti pradėti bankroto procedūrą, – radijo stočiai „BBC Radio Ulster“ pareiškė Demokratinės junionistų partijos atstovas Gavinas Robinsonas. – Mes jau panaudojome visus politinius svertus, kuriuos galėjome pasitelkti.“
Laivų statykla oficialiai turėtų nutraukti veiklą pirmadienį 19 val. 15 min. Lietuvos laiku.
Norvegų bendrovė „Dolphin Drilling“, patronuojančioji „Harland and Wolff“ įmonė, mėgina surasti pirkėją buvusiai Šiaurės Airijos pramonės milžinei, kurios didžiuliai geltoni kranai stūkso Belfasto horizonte ne vieną dešimtmetį.
XX amžiaus pradžioje laivų statykloje dirbo daugiau nei 30 tūkst. žmonių, tačiau dabar bendrovė turi vos 130 darbuotojų.
Daugelis jų praėjusią savaitę pradėjo protestą mėgindami išsaugoti bendrovę ir ragindami vyriausybę įsikišti, sklindant kalboms apie paskutinės minutės išpirkimą.
„Šiandien vis dar laukiame naujienų“, – pareiškė profsąjungos GMB atstovas Barry Reidas.
Be pirmosios kelionės nebaigusio „Titaniko“, kuris nuskendo 1912 metais, „Harland and Wolff“ Antrojo pasaulinio karo metu pastatė beveik 150 karinių laivų.
Nuo tada bendrovė nutolo nuo laivų statybos ir iki šiol daugiausia įgyvendino vėjo energijos ir jūrų inžinerijos projektus.