„Šalį plėtrai rinkomės itin atsakingai, o apsisprendimą lėmė Lietuvoje esantys profesionalūs ir talentingi darbuotojai. Šiandien savo žingsnį laikome itin sėkmingu – atsakomybių perkėlimas vyko sklandžiai, pavyko pasiekti puikių rezultatų. Taigi, esame pasiruošę tolimesnei plėtrai“, – sako Dub Landgrebe, „Bazaarvoice“ viceprezidentas klientų paslaugų diegimui ir palaikymui.
Lietuvoje – dešimtadalis darbuotojų
2005 m. įkurta „Bazaarvoice“ šiuo metu trijuose žemynuose turi dešimt padalinių: Ostine (pagrindinis biuras), Belfaste, Beniliukse, Čikagoje, Londone, Miunchene, Niujorke, Paryžiuje, Sidnėjuje, Vilniuje.
Šiuo metu apie 10 proc. visų bendrovės darbuotojų yra iš Lietuvos. „Bazaarvoice“ žinoma dėl savo unikalios kultūros ir stiprių vertybių, kurios įvardijamos kaip rezultatų siekimas, inovacijos, autentiškumas, pagarba, dosnumas, komandinis darbas ir entuziazmas.
„Vos prieš metus džiaugėmės, kad bendrovė savo plėtrai pasirinko Vilnių ir čia įsikūrė. Tolimesnė plėtra tik įrodo, kad miesto ir „Bazaarvoice“ vertybės sutampa – Vilnius ir vilniečiai išsiskiria savo entuziazmu, inovatyviu požiūriu ir ambicijomis“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Vilniuje „Bazaarvoice“ kuria aukštos pridėtinės vertės darbo vietas, čia jau dirba techninio palaikymo analitikai, paslaugų operacijų ir finansų, techninio diegimo inžinerijos specialistai.
Į Lietuvą taip pat planuojama perkelti ir artimiausiu metu ieškoti 20 kvalifikuotų specialistų: techninio palaikymo inžinierių ir „Full Stack“ programuotojų, paslaugų prekės ženklams koordinatorių.
„Sėkme laikome ne tik tada, kai investuotojas apsisprendžia ir žengia į Lietuvos rinką, bet būtent tada, kai čia sklandžiai įgyvendina savo planus ir tęsia įmonės vystymą. „Bazaarvoice“ veiklos plėtra ir planuojamas darbuotojų skaičiaus didinimas dar kartą patvirtina, kad Lietuvos talentai – išskirtiniai, sugebantys viršyti įmonių lūkesčius“, – sako Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ vadovas.
Laisvas pozicijas „Bazaarvoice“ skelbia oficialiame savo tinklalapyje, naujiems darbuotojams organizuojami mokymai, kurių metu jie 1–2 savaites praleidžia viename iš kompanijos biurų Ostine, Teksaso valstijoje, JAV, arba Londone, Jungtinėje Karalystėje.
Susieja pirkėjus ir prekių ženklus
Kiekvieną mėnesį „Bazaarvoice“ tinkle daugiau nei milijardas vartotojų kuria, peržiūri ir dalinasi unikaliu turiniu – apžvalgomis, klausimais ir atsakymais, socialinėmis nuotraukomis, kuris pateikiamas daugiau nei 6000 prekių ženklų ir pardavėjų interneto puslapių. Visame tinkle „Bazaarvoice“ fiksuoja duomenis, kurie savo aktualumu įgalina skaitmeninės reklamos efektyvumą ir personalizavimą.
Lietuvos padalinyje darbuotojai teikia techninę pagalbą „Bazaarvoice“ klientams – prekių ženklams ir pardavėjams.
Visame bendrovės tinkle vien per 2018 m. buvo pateikta daugiau nei 66,8 mln. atsiliepimų, 2,2 mln. nuotraukų ir 6,3 mln. klausimų. Šis vartotojų kuriamas unikalus turinys leidžia sugeneruoti daugybę – net apie 5,8 mlrd. – puslapių peržiūrų, pasiekti 1,1 mlrd. pirkėjų per mėnesį.