Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės teigimu, iki šiol egzistavę klientų aptarnavimo padalinių darbo laikai, ypač didmiesčiuose, kur klientų srautas yra didžiausias, neatitiko klientų poreikių.
„Mūsų siekis – kad klientams reikėtų įdėti kuo mažiau pastangų tam, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas, kad jiems reikėtų kuo mažiau laukti eilėse, o paslaugos būtų suteikiamos per trumpiausią įmanomą laiką.
Patogesnis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – vienas pirmųjų žingsnių, leisiančių pagerinti klientų patirtį. Dabar atidžiai stebėsime klientų srautus ir jei prireiks – darbo laiko korekcijos, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus atliekamos ir ateityje“, – sako D. Karaliūnienė.
Iki šiol dalis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių užsidarydavo tuo pat metu, kai darbą baigdavo ir dauguma klientų, taip nesudarant galimybės jiems po darbų gauti Registrų centro paslaugų. Be to, kai kuriuose padaliniuose pietų pertrauka sutapdavo su daugelio klientų pietų pertrauka, per kurią jiems taip pat patogiau susitvarkyti savo reikalus.
Taigi, jau nuo liepos 1-osios didžiausi Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje dirbs ilgiau – pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. ryto iki 18 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro. Kituose didmiesčiuose esantys padaliniai ir įmonės Konsultacijų centras pirmadieniais-ketvirtadieniais dirbs nuo 8 val. ryto iki 17 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro be pietų pertraukos.
Mažesniuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose pietų pertrauka perkeliama valanda vėliau, t.y. nuo 13 iki 14 valandos.
Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės D. Karaliūnienės teigimu, naujasis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – tai žingsnis link kokybiškesnio klientų aptarnavimo ir didesnio klientų pasitenkinimo Registro centro teikiamomis paslaugomis.