„Mielai nusipirkčiau „Reebok“, – JAV televizijai CNBC prisipažino legendinis krepšininkas. Jis pažėrė ir nemažai kritikos kompaniją šiuo metu valdantiems vokiečiams – neva dėl jų kaltės ši įmonė yra beveik pradingusi iš visuomenės akiračio.
„Jeigu jie nenori jos, tegul perleidžia man. Aš tikrai sugrąžinčiau šį prekės ženklą į krepšinio ir kūno rengybos sales“, – aiškino Sh.O’Nealas.
2006 metais tuometis „Adidas“ vadovas Herbertas Heineris įsigijo „Reebok“ už milžinišką sumą – 3 milijardus eurų.
Tačiau šis pirkinys vokiečiams apkarto dėl amerikiečių kompanijos įkūrėjo Paulo Firemano finansinių triukų.
Prieš sandorį su vokiečiais jis „Reebok“ pelno sąskaita smarkiai išpūtė įmonės apyvartą, kad gautų kuo didesnę kainą už kompaniją.
„Adidas“ taip ir nesugebėjo sugrąžinti jai ankstesnės šlovės, o šis įsigijimas laikomas didžiausia H.Heinerio klaida.
Pastaraisiais metais „Reebok“ finansiniai rezultatai buvo toli gražu ne tokie, kokių norėtų jos šeimininkai. Tiesa, 2018-aisiais įmonė jau uždirbo pelno, bet iki tol teko susitaikyti su nuostoliais.
Šįmet vykusiame „Adidas“ akcininkų susirinkime Vokietijos vertybinių popierių savininkų asociacijos atstovas pažėrė abejonių, ar investicijos į „Reebok“ tikrai yra protingos ir ar neverta pamąstyti apie kompanijos pardavimą.
Tiesa, dabartinis „Adidas“ vadovas Kasparas Rorstedas tvirtino norintis pasilaikyti šį prekės ženklą ir, kaip ir Sh.O’Nealas, tvirtino jo ateitį siejantis su kūno rengybos veikla. („Manager-Magazin.de“, LR)