Patogiau nei namie ar kavinėje
Iškeisti didmiestį į pajūrį, asfaltą – į smėlį, kondicionierius – į gaivų vėjo gūsį, šiemet kviečia 4 Klaipėdos bendradarbystės erdvės – Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas (KMTP), „Light House co-working“, Klaipėdos kultūros fabrikas bei „Qtime“.
„Workation Klaipėda“ kampaniją vertinu kaip išties gerą priemonę siekiant į Klaipėdą pritraukti daugiau įvairių sričių specialistų, sudominti uostamiesčiu jaunimą ir parodyti, kad buvimas pajūryje gali dovanoti ne tik poilsį, bet ir kitokios veiklos, naujų įspūdžių, naujų kontaktų“, – įsitikinęs žiniatinklio programuotojas Mantas Daugintis, pasinaudojęs šią vasarą galimybe nemokamai dirbti KMTP Telia hub‘o erdvėse.
„Esu išbandęs ir darbą namuose, ir susiradus ramesnę vietą kokioje nors kavinėje, tad turiu su kuo palyginti dabartines patirtis. Vertinu gerą KMTP lokaciją, iki čia patogu atvykti, pačiame pastate veikia kavinė, greta – reikalingiausios parduotuvės ar kitos įstaigos. Hubo erdvėje galima išties susitelkti darbui, o tuo pat metu nesijauti izoliuotas – veidai čia nuolat keičiasi, sutinki ir pažįstamų, ir naujų žmonių, lengvai užsimezga įdomios temos“, – privalumus vardijo 21-erių vaikinas.
Įmonės – atviros naujovėms
Galimybė vasarą išmainyti įprastas biuro erdves į kitas lokacijas bei patirtis vilioja ir dideles įmones. Vasariškus atostogų maršrutus siūlantys „Lietuvos geležinkeliai“ suteikia galimybę juos išbandyti bei ilgėliau pajūryje pasisvečiuoti ir savo darbuotojams. Šešių žmonių komanda iš minėtos įmonės jau greitai atvyks padirbėti po KMTP stogu.
„Pasitelkiant „Workation Klaipėda“ programą didinamas Klaipėdos kaip verslo miesto, o ne vien kaip atostogų krypties žinomumas. Uostamiestis gali būti lengvai pasiekiamas iš sostinės tiesioginiu traukiniu – tai labai patogu ir kelionės laiką galima išnaudoti efektyviai. Būtent tai ir bandysime įgyvendinti patys. Išvyka į Klaipėdą buvo pasirinkta tikslingai: mums labai svarbu kuo geriau susipažinti su geležinkelių infrastruktūra ir keleivių patirtimis, nes mūsų darbas skirtas galutinio vartotojo pritraukimui“, – kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ projektų vadovė Evelina Vasiliauskaitė.
Įmonės atstovės teigimu, tai bus pirmoji „darbostogų“ išvyka kolegoms, kurie laiką pajūryje nusiteikę išnaudoti komandos formavimui, glaudesnių ryšių užmezgimui, o taip pat ir tam tikrų strateginių klausimų aptarimui neoficialioje aplinkoje: „Manome, kad tai turėtų padidinti komandos kūrybiškumą ir įsitraukimą“.
Vasara keičia bendruomenės įpročius
„Dvigubai smagu priimti į pajūrį atvykstančius šiuos svečius, nes su „Lietuvos geležinkeliais“ mūsų organizaciją sieja glaudus bendradarbiavimas vystant projektus Lietuvos SGD klasterio rėmuose. Tikimės, kad geras pavyzdys yra užkrečiamas ir dar daugiau mūsų partnerių ir bičiulių iš kitų miestų vasarą pasinaudos galimybe geriau pažinti Klaipėdą, erdves darbui ir kokybiškam laisvalaikiui, apie kurio svarbą vis garsiau kalbama“, – sakė KMTP administratorė Živilė Andriušaitienė.
Įstaigos atstovė pastebi, kad itin šilti birželio orai kiek pakoregavo KMTP bendruomenės narių darbo ritmą ir įpročius. „Karštymečiu tikrai ne vienas per pietų pertrauką skubėjo atsigaivinti į Melnragės paplūdimį, iki kurio – vos 5 minutės automobiliu. Taip pat laisvą valandėlę žmonės išnaudoja pasivaikščiojimams greta esančiame parke ar bent jau atokvėpiui vidiniame pastato kiemelyje. Bendruomenės nariai vasarą keičia ir ratus – daugelis, o ir aš pati, į darbą iš namų dabar atmina dviračiais, turime ir elektrinių paspirtukų gerbėjų“, – pasakojo Ž.Andriušaitienė.
Nuolatiniai ar tik vasarą reziduojantys bendruomenės nariai gali pasinaudoti puikia galimybe prasminga veikla užpildyti savo atostogaujančių atžalų dienas, nes po KMTP stogu veikia „Robotikos akademijos“ vasaros stovyklos vaikams.
Kviečia į patyrimo turus
„Workation Klaipėda“ programos dalyviai kviečiami ne tik įvertinti bendradarbystės erdvių privalumus, bet ir geriau pažinti miestą, o taip pat plėsti pažinčių ratą. Programą inicijavusi ir koordinuojanti VšĮ „Klaipėda ID“ visos kampanijos metu (iki spalio mėn.) dalyviams organizuos specialius turus, žadančius turiningą programą: nuo vandens pramogų – iki šauniausių uostamiesčio barų aplankymo.
„Pirmąjį Klaipėdos išskirtinumus atskleidžiantį turą organizuojame jau kitą penktadienį – birželio 28 d., tad kviečiame dalyvaujančias įmones ir freelancerius kuo aktyviau įsitraukti ir dalintis įspūdžiais tiek su kolegomis, likusiais kituose miestuose, tiek socialinėje erdvėje! Nepamirškite kampanijos #workationklaipeda“, – primena „Klaipėda ID“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Julija Taškūnaitė.