Abi sutartis pasirašė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U.“ Jos apima 139 km pagrindinės „Rail Baltica“ linijos. Šiuo metu jau pradėti iš viso 288 km ilgio naujos greitojo geležinkelio vėžės projektavimo darbai.
Talino-Raplos ruožas Estijoje bus 48 km ilgio, joje, pagal preliminarųjį projektą, bus du dideli infrastruktūros objektai – 3,5 km vėžė per Manniku durpyną ir Kangru sankryža, kuri kirs Talino-Raplos-Turi greitkelį. Šio ruožo projektavimo darbai kainuos 11,4 mln. eurų.
Planuojama, kad ruožas Lietuvoje drieksis 91 km ir, pagal preliminarųjį projektą, jame bus pastatyti 3 geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, 4 žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis. Sutarties vertė – 8 mln. eurų. Vykdydama sutartį, IDOM kai kuriems darbams pasitelks vietos subrangovą „Kelprojektas, UAB“
„Ruožo „Ramygala – Lietuvos/Latvijos valstybių siena“ pasirašymas yra didelis žingsnis projektui įgyvendinimui“,- teigė bendros „Rail Baltica“ įmonės finansų vadovas Ignas Degutis. „Aukštos kokybės projektas yra būtinas norint žengti kitą žingsnį link „Rail Baltica“ projekto statybos. Mes nekantraujame išnaudoti tarptautinę greitojo geležinkelio projektavimo patirtį ir žinias, kurias turi konkurso laimėtojas“
Iš viso Baltijos šalyse pradėti 7 iš 11 pagrindinės „Rail Baltica“ linijos detaliojo techninio projektavimo pirkimų, kurie apima 57 proc. visos linijos ilgio. Jau pradėtas keturių ruožų projektavimas, o likę pirkimai bus paskelbti iki 2020 m.