Lietuvos Aukščiausiasis Teismas, išnagrinėjęs Lietuvos „Idea Group“ skundą, panaikinto pernai gruodį priimtą Lietuvos apeliacinis teismo nutartį ir pripažino galiojančiu Vilniaus apygardos teismo 2017 metų gruodžio sprendimą, kuriuo prekės ženklai pripažinti nepanašiais, o „Big Idea Group“ prašymas pripažinti „Idea Group“ prekės ženklą negaliojančiu – atmestas.
Anot Aukščiausiojo Teismo, lyginamuose prekės ženkluose sutampa silpnas elementas „Idea Group“.
„Todėl vertinant suklaidinimo galimybę daugiausia dėmesio turi būti skiriama nesutampančių elementų įtakai bendram prekių ženklų sukuriamam įspūdžiui (...) Grafiniams ginčo prekių ženklų elementams ir spalviniam ženklų pavaizdavimui esant visiškai skirtingiems, bendras prekių ženklų sukuriamas įspūdis nėra labai panašus arba tapatus, todėl konstatuoti suklaidinimo galimybę nėra pagrindo“, – rašoma Aukščiausiojo Teismo nutartyje.
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas taip pat atmetė ir „Big Idea Group“ prašymą įpareigoti „Idea Group“ pakeisti pavadinimą bei neleisti Lietuvos įmonei naudoti domeno ideagroup.lt.
„Idea Group“ buvo įkurta 2007 metais, pagrindinė įmonės veikla – renginių organizavimas ir techninio renginių serviso paslaugos.
„Big Idea Group“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atstovauja pasaulinę komunikacijos agentūrą „Havas“, kuri įsikūrusi Paryžiuje.