Alaus butelio etiketei iš sausainio – bronzinis dizaino apdovanojimas

2019 m. gegužės 24 d. 13:14
Į pasaulio  kūrybinių prekės ženklų pakuočių ir dizaino „D & AD“ apdovanojimų gretas patekę lietuviai laimėjo bronzos įvertinimą. Šią sėkmę „Vilkmergės“ alaus prekės ženklui atnešė Aurimo Kadzevičiaus valgoma etiketė. Jo teigimu, šis festivalis savo reikšmingumu prilygsta Kanams.
Daugiau nuotraukų (3)
Prekės ženklas – greta geriausiųjų
„D & AD“ – tai vienas didžiausių pasaulytje kūrybinių industrijų renginys.  Jame įteikiami asociacijos skirti apdovanojimai už kūrybiškiausius reklamos ir dizaino sprendimus įvairiose kategorijose. Lietuvių sukurta  valgoma alaus etiketė gavo bronzinį festivalio „D & AD“ apdovanojimą reklaminės pakuotės dizaino kategorijoje. 
„Svajojome gauti apdovanojimą, tačiau žinojome, kad konkuruoti juk teks su didžiausiais prekės ženklais pasaulyje, tokiais kaip „Moët & Chandon“, „Beck‘s“, „Heineken“, „Budweiser“, „Jameson“, „Hennessy X.O“. Kai šalia yra  tokie garsūs prekių ženklai, matyti savo idėją greta jų – didžiulis pasiekimas. Tad ką bekalbėti apie laimėjimą.
Konkurse teko matyti, kaip idėją vertino dalyviai bei organizatoriai. Jie ėmė mūsų produktą į rankas, apžiūrinėjo, fotografavo ir vadino tai vienu inovatyviausių sprendimų“, – įspūdžiais iš festivalio dalinasi etiketės autorius A.Kadzevičius.
Patekimas į konkursą – laimėjimas visiems
Pasak kūrėjo, patiems įsivertinti savo pasiekimus nėra lengva, todėl festivalio komisijos įvertinimas ir patekimas tarp geriausių rodo, kad idėja yra ne vien tik patraukli estetiškai, bet ir skatina susidomėjimą.
„D&AD“ festivalio apdovanojimas – įvertinimas, svarbus visiems, nes dėmesys tenka ne tik autoriams, bet ir prekės ženklui. Nors idėjos realizavimas užtruko, kol buvo atrastas technologinis sprendimas – be kliento ir kolegų palaikymo šiandieninės sėkmės nebūtų.
„Džiaugiuosi „Vilkmergės“ drąsa ir išreikštu pasitikėjimu manimi. Juk nėra lengva užkrėsti tikėjimu ir kitus. Visuomet domėjausi kūrybiniais ir inovatyviais maisto pakuočių sprendimais. Maisto gaminimas – mano hobis, todėl idėja gimė natūraliai.
Man, kaip kūrėjui, būti įvertintam pasauliniu lygmeniu – labai svarbu. Tai rodo, kad savo idėjomis ir prekės ženklais esame tolygūs didiesiems rinkos žaidėjams, o tai, kad einame greta jų – didžiulis pasiekimas“, – džiaugsmo neslėpė konkurso nugalėtojas.
Rankų darbas ir technologija
Idėja gimė iš noro kurti draugiškus aplinkai pakuočių sprendimus, kuri turėtų ir tam tikrą funkciją. Šiuo atveju stiklinis butelis gali būti perdirbtas, o etiketė – suvalgyta, nes tai tradicinis užkandis prie alaus, pateiktas visiškai nauja forma.
„Vilkmergės Žiemos Elis“ buvo sukurtas specialiai kalėdiniam laikotarpiui, todėl ir etiketės skoninis buvo parinktas specialiai: su cinamono, gvazdikėlių, anyžių prieskoniais. Šio alaus butelių su valgoma etikete buvo vos keli šimtai, ir ant kiekvieno jų etiketė buvo tvirtinama rankomis, o buteliai supakuojami į popierių.
„Ne iš karto pavyko įgyvendinti sumanymą. Technologinį sprendimą, kaip priklijuoti etiketę prie butelio, padėjo atrasti kulinaras Anatolijus Pestrikovas, sukūręs prie alaus derančio sausainio-užkandžio tešlos receptūrą.
Taip etiketė gavo formą ir priklijuota prie butelio su ta pačia tešla“, – sakė jos autorius.
apdovanojimasetiketė^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.