Kaip skelbia „Lietuvos geležinkeliai“, naujojo maršruto tvarkaraščiai yra sudaryti, atsižvelgiant į dirbančiųjų poreikius. Rytinis traukinys iš Rimkų išvyksta 7.25 val., o Klaipėdos geležinkelio stotį pasiekia per 10 min. – 7.35 val. Dirbantys nuo 9 val. gali rinktis traukinį, iš Rimkų išvykstantį 8.21 val. Jis į Klaipėdą atvyksta 8.31 val. Važiuojantys iš darbo gali grįžti traukiniu, iš Klaipėdos geležinkelio stoties išvykstančiu 17.16 val. Per dieną iš Rimkų į Klaipėdą išvyksta penki traukiniai.
Vienkartinis traukinio bilietas Rimkai-Klaipėda nesiekia euro, o keleiviai gali įsigyti ir terminuotus bilietus, su kuriais kelionės kainuos pigiau – perkant trims mėnesiams galima sutaupyti iki 65 proc. nuo įprastos vienkartinio bilieto kainos.
„Siekiame klaipėdiečiams sukurti galimybes saugiai ir patogiai keliauti aplinkai draugišku transportu ir taip mažinti taršą, paskatinti darnų judumą regione. Galvodami apie maršrutą Klaipėda-Šilutė stengiamės, kad žmonės uostamiestį pasiektų greičiau ir saugiau, nei važiuodami automobiliu, o traukinių tvarkaraščiai būtų patogūs dirbantiems bei į mokslus važiuojantiems keleiviams“, – pranešime cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Maršruto Šilutė-Klaipėda traukiniai keliones pradėjo praėjusių metų spalį. Iki šiol jie stodavo trijose tarpinėse stotelėse: Priekulėje, Vilkyčiuose ir Kukoruose. Papildomas sustojimas Rimkuose nuo gegužės 15 d. padarytas įsiklausius į keleivių poreikius bei išsprendus infrastruktūros klausimus.