Sutelkė dėmesį į pavėžėjus – kurs duomenų bazę ir gaudys mokesčius

2019 m. gegužės 16 d. 16:55
Lietuva ketina sugriežtinti „Uber“ ir kitų pavėžėjų veiklą – Seimas pradėjo svarstyti tai numatančias Kelių transporto kodekso pataisas. Už jas ketvirtadienį balsavo 43 Seimo nariai, o susilaikė 29. Toliau pataisas parlamentarai svarstys birželio 25-ąją, kai savo išvadas jau bus pateikę komitetai.
Daugiau nuotraukų (1)
Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad nauji reikalavimai leis šią veiklą padaryti skaidresnę ir surinkti daugiau mokesčių.
R.Masiulio teigimu, prieš kelerius metus Lietuvoje buvo priimtas itin liberalus įstatymas, reglamentuojantis pavėžėjimo paslaugų rinką, todėl dabar siekiama trūkumus ištaisyti. Pataisas inicijavo Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnyba, Mokesčių inspekcija ir Specialiųjų tyrimų tarnyba.
„Nėra įpareigojimo pavėžėjimo paslaugų bendrovėms teikti duomenis, kiek jos pajamų uždirba, nebuvo aiškių reikalavimų, kokius patirties kriterijus turi atitikti vairuotojai“, – aiškino ministras.
Jei Seimas pataisas priims, pavėžėjams leidimus dirbti, kaip ir dabar, išduos savivaldybės, o vėliau – Transporto saugos administracija.
Pasak R.Masiulio, bus kaupiama vieninga pavėžėjų duomenų bazė.
Be to, pavėžėjais dirbti galės tik žmonės, dirbantys su kuria nors keleivių vežimo įmone, juos bus galima išsikviesti specialiomis programėlėmis. Atsiskaityti su pavėžėjais grynaisiais nebus galima.
Pavėžėtojai turės turėti ne mažesnį kaip 2 metų stažą ir būti nepriekaištingos reputacijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.