Užbaigus statybas „Moxy“ taps vienu didžiausių viešbučių Kaune. Maironio gatvėje, buvusio prekybos centro „Sostinė“ teritorijoje, rekonstruojamame 5800 kv. metrų pastate bus įrengti 175 kambariai. Viešbutis išsidėstys per šešis aukštus, jame veiks požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.
„Šiandien mes vis labiau deriname savo darbines ir asmenines keliones, privatų ir profesinį gyvenimus. Nepaisant mūsų amžiaus ir profesijos vis daugiau laiko praleidžiame keliaudami, o su artimaisiais ryšį palaikome per įvairius išmaniuosius įrenginius. Viešbučiai „Moxy“ skirti šiuolaikiškų keliautojų poreikiams“, – sakė „Marriott International“ plėtros vadovas Vidurio ir Rytų Europoje Januszas Mitulskis.
Pasak jo, visa tai lėmė, kad „Moxy“ yra sparčiausiai augantis prekės ženklas „Marriott International“ tinkle.
Šiuose viebučiuose kitaip organizuojamas net personalo darbas - nėra tradicinio pareigų suskirstymo, o veiklos įvairovė lemia, kad žmonėms darbas neatsibosta.
„Recepciją apjungėme su baru, o erdviose bendrose erdvėse lankytojai gali rasti laiko tiek savo draugams, tiek darbiniams klausimams. Norime, kad mūsų svečiai patys vietoje galėtų rinktis, kada jiems atsipalaiduoti, o kada spręsti profesinius iššūkius“, – kalbėjo J.Mitulskis.
Pasak jo, Kaunas yra toks pat, kaip ir „Moxy“ – energingas, dinamiškas ir sparčiai augantis. Vietos pasirinkimą lėmė kelios priežastys – sparti Kauno plėtra, gerėjanti infrastruktūra bei išliekantis aukštas užsienio investuotojų susidomėjimas miestu.
J.Mitulskis neatskleidė, kokiame dar Baltijos šalių mieste bus statomas kitas šio tinklo viešbutis, tačiau tikino, kad derybos su investuotojais vyksta keliose šalyse.
„Tai, kad visame pasaulyje garsus tinklas „Marriott“ renkasi Kauną, daug pasako būtent apie šiandienį Kauną. Pernai mūsų mieste turėjome rekordinį turistų skaičių per visus Nepriklausomybės metus. Per pastaruosius kelerius metus Kauną pasiekė rekordinės investicijos. Visa tai lėmė, kad Kaunas šiandien yra sparčiausiai augantis Lietuvos miestas“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
„Nors Kaune trūksta viešbučių, šiame mieste nematėme nė vieno naujo projekto. Todėl su partneriais nusprendėme investuoti ne ten, kur visi jau įsibėgėję, bet ten, kur nieko dar nėra. Nepaprastai smagu, kad Kaunas stoja į vieną eilę su Frankfurtu, Londonu ar Berlynu, kur jau veikia šios jaunatviškos naujos koncepcijos viešbučiai“, – sakė Antanas Danys, kuris yra vienas iš projekto investuotojų.
Projekto plėtotoja bendrovė „Tala LT“ į viešbučio statybas investuoja 15 mln. eurų. Statybos darbus vykdo statybų bendrovė „Mitnija“, o viešbučio operatore taps įmonė „Apex Alliance Hotel Management“, valdanti tinklų „Marriott“, „Hilton“ viešbučius Lietuvoje, Rumunijoje ir Latvijoje.
„Moxy“ prekės ženklą „Marriott“ pristatė 2014 metais Italijoje.
Kaune „Moxy“ pasižymės unikaliais architektūriniais sprendimais – turės lenktas kraštines sienas, o pastato dalis nuo antrojo aukšto atrodys lyg pakibusi ore. Viešbučio projektavimo darbais rūpinosi architektų biuras „G.Natkevičius ir partneriai“.
Viešbučio interjeras tai pat bus išskirtinis: pirmame aukšte vyraus industrinis stilius, įrengtas specialus apšvietimas, o lankytojus ant sienų pasitiks žinomo Kauno gatvės menininko Lino Kaziulionio grafičiai, atspindintys įvairius Kauno elementus.
Pirmasis jo darbas su Kauno simbolio „Stumbro“ skulptūros motyvais buvo pristatytas simbolinės kapsulės įkasimo renginyje ir vėliau bus perkeltas į viešbutį. „Moxy“ interjerą kūrė Ryčio Čimkaus studija.
2018 metų pabaigoje pasaulyje veikė 30 „Moxy“ viešbučių, daugiausia JAV ir Vakarų Europoje, dar 85 viešbučiai šiuo metu statomi.