Nepaisant industrializuotose šalyse stagnuojančių vartotojų išlaidų ir ekonomikos augimo sulėtėjimo besivystančiose rinkose, „Nestle“ pranešė apie 4,3 proc. pardavimų padidėjimą pirmą šių metų ketvirtį iki 22,2 mln. Šveicarijos frankų (22 mlrd. JAV dolerių, 19,4 mlrd. eurų).
Pastaraisiais metais kompanija patyrė intensyvų akcininkų spaudimą paskatinti pardavimus ir pelningumą.
Pagrindiniu „Nestle“ augimo strategijos prioritetu tapo kava.
Be to, grupė siekia kavos verslo plėtros Jungtinėse Valstijose bei inovacijų paspartinimo, kuris esą atsipirktų.
Kompanija patvirtino savo didesnių pardavimų ir aukštesnio veiklos pelno prognozę.
Šveicarijos grupė kenčia dėl vartotojų išlaidų vangumo. Manoma, kad per ketvirtį ji savo pardavimų kainas padidins vos 1,2 proc.