Kava padėjo „Nestle“ atsitiesti – išgelbėjo „Starbucks“

2019 m. balandžio 18 d. 10:57
Šveicarijos maisto pramonės milžinė „Nestle“ pranešė apie išaugusius pardavimus, kuriuos paskatino prieiga prie „Starbucks“ kavos produktų viso pasaulio parduotuvėse.
Daugiau nuotraukų (1)
Nepaisant industrializuotose šalyse stagnuojančių vartotojų išlaidų ir ekonomikos augimo sulėtėjimo besivystančiose rinkose, „Nestle“ pranešė apie 4,3 proc. pardavimų padidėjimą pirmą šių metų ketvirtį iki 22,2 mln. Šveicarijos frankų (22 mlrd. JAV dolerių, 19,4 mlrd. eurų).
Pastaraisiais metais kompanija patyrė intensyvų akcininkų spaudimą paskatinti pardavimus ir pelningumą.
Pagrindiniu „Nestle“ augimo strategijos prioritetu tapo kava.
Be to, grupė siekia kavos verslo plėtros Jungtinėse Valstijose bei inovacijų paspartinimo, kuris esą atsipirktų.
Kompanija patvirtino savo didesnių pardavimų ir aukštesnio veiklos pelno prognozę.
Šveicarijos grupė kenčia dėl vartotojų išlaidų vangumo. Manoma, kad per ketvirtį ji savo pardavimų kainas padidins vos 1,2 proc.
NestleKava„Starbucks“
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.