„Lietuvoje alaus rinka traukėsi, tačiau pernai bendrovės pardavimams įtaką padarė išaugusi rinkos dalis ir eksporto šuolis: į kitas šalis išvežėme net 47 proc. daugiau produkcijos nei ankstesniais metais. Dėl to staigiai ištuštėjo sandėliai, kai kuriose parduotuvėse pritrūkome produkcijos. Siekdami patenkinti visą poreikį, didiname gamybos pajėgumus“, – sakė „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
Jo teigimu, šiemet bendrovė tikisi didinti eksporto pardavimus esamose rinkose, tokiose kaip Rusija ir Pietų Korėja, kur pardavimai didžiausi ir auga toliau. Tikimasi, kad per naujus partnerius pavyks sėkmingai plėstis Kinijoje.
Bendrovė gamybos pajėgumus didinti pradėjo jau pernai, kai už 400 tūkst. eurų buvo pastatytos keturios 40 tūkst. litrų talpos. Šiemet šalia jų bus įrengtos dar keturios talpos po beveik 200 tūkst. litrų.
„Papildomai įrengtos įvairaus dydžio talpos leis padidinti populiarių alaus rūšių gamybos pajėgumus, o taip pat kurti naujus skonius, dar daugiau eskperimentuoti su ingredientais ir gaminti mažesnes išskirtinių skonių gėrimų partijas“, – sakė M.Horbačauskas.
Numatoma, kad kitą savaitę, preliminariai trečiadienį, balandžio 24 d., ties „Volfas Engelman“ bravoru Kaune, Čiurlionio gatvėje, gali būti laikinai apribotas eismas, kadangi milžiniškos cisternos specialiais konvojais bus atgabentos iš Vokietijos. Jos iškart bus statomos šalia jau anksčiau įrengtų mažesniųjų talpų.
2018 m. bendrovė pardavė 11,7 proc. daugiau produkcijos. Tai buvo 95,4 mln. litrų įmonėje pagamintų gėrimų. Praėjusiais metais įmonė pajamas padidino 9,8 proc., pelną iki mokesčių – 10,3 procento. Kasmet „Volfas Engelman“ į rinką išleidžia apie 30 naujų gėrimų.