Sklandūs skrydžiai Europos Sąjungoje yra sutrikdomi dėl nedrausmingų keleivių. Bent 70 proc. įvykusių incidentų neapsieina be agresijos protrūkių. Nors „Wizz Air“ skrydžių metu per pastaruosius metus incidentų su nedrausmingais keleiviais skaičius yra pastovus, vis dėlto aviacijos industrijoje per 2018 metus incidentų dėl nedrausmingo elgesio skaičius išaugo 34 proc., palyginti su 2017 metais.
„Kiekvienas keleivis ir oro įgulos narys skrydžio metu turi teisę jaustis saugiai. Keliavimas turi būti malonus, kai visi orlaivyje esantys asmenys gerbia vieni kitus, – sako „Wizz Air“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andras Rado. – Praėjusiais metais skristi su „Wizz Air“ rinkosi 34 milijonai keleivių, todėl negalime leisti, kad net nedidelė dauguma nedrausmingų keleivių sugadintų malonią keliavimo patirtį kitiems. Nusprendėme prisijungti prie EASA iniciatyvos ir kviečiame visus mūsų keleivius dalintis grotažyme #notonmyflight bei palaikyti iniciatyvą prieš nedrausmingus keleivius skrydžio metu.“
Palyginti su bendru skraidančių keleivių kiekiu, nedrausmingų žmonių skaičius nėra didelis, tačiau jų veiksmų sukeltos pasekmės gali paveikti visą skrydžio kokybę tiek keleivių, tiek oro linijų kampanijos atžvilgiu. Toks elgesys kaip didelis alkoholio vartojimas, rūkymas, žodinis ir fizinis smurtas prieš orlaivio įgulos narius ar kitus keleivius, nepaklusimas nustatytoms taisyklėms kelia riziką normaliam skrydžio vykdymui ir gali sukelti nenumatytus skrydžių vėlavimus.
„Wizz Air“ keleivių saugumas ir gerovė yra pagrindinis prioritetas, todėl bendrovė visiškai netoleruoja nedrausmingo elgesio prieš savo keleivius ir 4,5 tūkst. įgulos narių. Taip pat „Wizz Air“ sėkmingai bendradarbiauja su vietos valdžios institucijomis suvaldydama nedrausmingus keleivius.