„Jokio priežastinio ryšio tarp šitų dviejų dalykų tikrai nėra“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo pozicija“ teigė generalinis sekretorius.
M.Atroškevičiaus manymu, Mobilumo paketas labiausiai paveiktų smulkiuosius vežėjus. Tuo metu didžiosios pervežimų bendrovės jau steigia filialus kitose valstybėse ir jiems tai, pasak generalinio sekretoriaus, neturėtų sukelti didelių sunkumų.
„Mažieji vežėjai bus labiausiai pažeidžiami, ir jie su šitomis problemomis tikrai nesusitvarkys“, – teigė asociacijos „Linava“ atstovas.
Jie, pasak M.Atroškevičiaus, bus priversti ieškoti naujų rinkų arba uždaryti verslą. „Arba jie susitvarko ir dirba toliau, arba užsidaro“,- sakė M.Atroškevičius.
Reaguodamas į tai, kad antradienį Mobilumo paketas vėl bus svarstomas Transporto komitete, generalinis sekretorius teigė, kad po sausio mėnesio, kai jis pirmą kartą buvo svarstomas komitete, niekas nepasikeitė, o situacija tik pablogėjo.
Vis dėlto M.Atroškevičius tikisi, kad plenarinėje EP sesijoje „blaivus protas nugalės ir balsavimo nebus“.
Primename, kad EP plenariniame posėdyje trečiadienį turėjo būti balsuojama dėl Mobilumo paketo – siūlymų pakeisti vežėjų darbo kitose ES šalyse bei vairuotojų komandiravimo taisykles.
Tačiau po Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Vengrijos, Bulgarijos europarlamentarų ir vyriausybių aktyvių veiksmų, EP pirmininkas Antonio Tajanis išėmė Mobilumo paketą iš plenarinės sesijos darbotvarkės ir šią sesiją dėl šio klausimo balsuojama nebus.
Mobilumo paketas grąžinamas svarstyti komitete ir, EP pirmininko teigimu, greičiausiai į plenarinę sesiją bus grąžintas balandžio 3-4 dieną Briuselyje.
Baiminamasi, kad siekis skubiai priimti Mobilumo paketą gali būti rinkimų kampanijos į EP dalis. Minėtų šalių ministrų nuomone, Mobilumo paketo tvirtinimas EP rinkimų išvakarėse organizuojamas stengiantis ES teisės aktuose įtvirtinti protekcionistines nuostatas. Tai ne tik turėtų negrįžtamos žalos Europos vežėjams bei Bendrijos ekonomikai, bet ir paskatintų euroskeptiškas nuotaikas šalyse narėse.