Pritariantys sportinio hidžabo prekybai mano, jog toks apdangalas paskatintų moteris musulmones išlikti aktyvias, padrąsintų veikti.
„Decathlon's Kalenji“ prekės ženklą įkūrusi Angelique Thibault skatino sportinio hidžabo idėją. Jos manymu, taip moterys galėtų bėgioti visame pasaulyje, nepriklausomai nuo kultūros bei regiono.
Vis dėlto „Decathlon“ sporto parduotuvių tinklas oficialiai pranešė „RTL“ transliuotojui, jog musulmonių galvos apdangalai, kurie buvo sukurti bėgikėms, šiuo metu Prancūzijos parduotuvėse nebus parduodami.
Keletas Prancūzijos politikų, įskaitant ir sveikatos ministrę Agnes Buzyn, kritikavo parduotuvės idėją parduoti sportinio stiliaus hidžabą, rašo dw.com.
„Nors prekė nėra draudžiama įstatymu, tačiau to kaip vizijos moterims nematau. Nenorėčiau, kad prancūzų prekės ženklas reklamuotų ir pardavinėtų šydą“, – tokiais žodžiais apie prekę kalbėjo sveikatos ministrė A.Buzyn.
Prancūzijos prezidento Emmanuelio Macrono judėjimo „Republic on the Move“ (LREM) („Respublika, pirmyn“) atstovė Aurore Berge teigė, kad „sportas išlaisvina, neslopina“. Ji kritikavo tuos, „kurie toleruoja moteris viešojoje erdvėje tik tada, kai jos slepiasi“.
2014 m. Prancūzija hidžabą, kuris dengia plaukus, tačiau palieka nepaslėptą veidą, uždraudė visose mokyklose bei vyriausybės įstaigose. Moterims priimtina nešioti įprastas skareles, galvos apdangalus.