Ieško miegotojo
Bendrovė „Studio Moderna“, prekiaujanti „Dormeo“ miego prekėmis, už aštuonių valandų pamiegojimą ant vieno iš čiužinių trijų šalies miestų parduotuvėse pirmadienį patalpintame skelbime pasiūlė 100 eurų. Pagrindinis reikalavimas, kaip šmaikščiai teigiama skelbime, – mažiausiai 18 metų miegojimo patirtis.
Darbo skelbime rašoma, kad kovo 15 dieną reikėtų skirti darbui-poilsiui ir aštuonias valandas miegoti ant specialiai žmogui pritaikyto čiužinio trijose iš bendrovės parduotuvių.
„Mes jums siūlome svajonių darbo dieną – 8 valandų pamiegojimą ant „Dormeo“ čiužinio vienoje iš Klaipėdos „Top Shop“ parduotuvių (…) bei 100 eurų atlygį už tai, kad sapnavote pačius gražiausius sapnus“, – teigiama pasiūlyme klaipėdiečiams.
Reikalavimai tokiam darbui taip pat kelia šypseną. Vardijama, kad norint užimti šias miegotojo pareigas, reikia turėti mažiausiai 18 metų miegojimo patirties, gebėjimą užmigti čia ir dabar, net jei aplinkui šurmuliuoja pavyduoliai.
Kaip didelis kandidato į darbo vietą privalumas įvardijamas ramus lyg kūdikio miegas, tad asmuo neturėtų būti kamuojamas miego sutrikimų.
Prekės ženklo atstovė Vilija Jurkėnienė lrytas.lt teigė, kad skelbimas buvo patalpintas vos prieš parą, tačiau per vieną dieną bendrovė sulaukė nemažo būrio susidomėjusių miego entuziastų.
Darbuotojų ieško originaliai
Darbo paieškos skelbimų portalo CVbankas.lt vadovas Tomas Toleikis pasakojo, kad tokių netradicinių darbuotojų Lietuvoje ieškoma itin retai. Kaip originalesnius darbuotojų paieškos skelbimus jis įvardijo vaizdo žaidimų testuotojus ar naminių gyvūnėlių prižiūrėtojus.
„Vis dėlto, kad ir kaip intriguojančiai nuskambėtų pavadinimas „vaizdo žaidimų testuotojas“, tai yra rimtas, atsakingas darbas, reikalaujantis specifinių savybių. O tikram gyvūnų mylėtojui jų prižiūrėtojo darbas tikrai būtų mielas širdžiai užsiėmimas“, – komentavo T.Toleikis.
Anot jo, siekdami sudominti ir pritraukti darbuotojus, darbdaviai dažniau stengiasi pačius skelbimus paversti kūrybiškais ir linksmais.
„Pavyzdžiui, įmonė „Grigeo“ įrenginių operatoriaus poziciją buvo įvardijusi kaip „mašinų užkalbėtojo“. Internetinė parduotuvė „Varlė.lt“, ieškodama vadybinkų, kartais poziciją skelbimuose įvardija kaip „varlybininkas“, suteikdama originalumo ir šiek tiek atspindėdama smagią įmonės kultūrą“, – išskyrė T.Toleikis.