„Jungiame keturiolikos sėkmingų markių pranašumus ir patirtį ir investuojame daugiau kaip 1 mlrd. eurų į naujo sparčiai augančios judumo mieste rinkos dalyvio kūrimą“, – pareiškė „Mercedes-Benz“ markės automobilių gamintojos „Daimler“ generalinis direktorius Dieteris Zetsche.
Prabangių automobilių gamintojos rengiasi sutelkti dėmesį į penkias pagrindines paslaugas.
Klientai galės, be kita ko, rezervuoti bendram naudojimui skirtus automobilius, pasinaudoti pavėžėjimo paslaugomis, rasti stovėjimo vietą automobiliui ir už ją susimokėti, rasti elektromobilio įkrovimo stotelę ir planuoti savo keliones įvairių rūšių transportu, įskaitant viešąjį transportą ir nuomojamus dviračius.
„Šios penkios paslaugos bus dar glaudžiau sujungtos, kad galiausiai sudarytų vieną bendrą judumo paslaugų portfelį“, – pažymėjo BMW generalinis direktorius Haraldas Kruegeris.
Jo teigimu, kada nors ateityje dvi bendrovės savo klientams siūlys naudotis vien elektrinėmis ir autonominėmis transporto priemonėmis, kurios autonomiškai įsikraus ir susiras vietą stovėjimo aikštelėje bei palaikys sąsajas su kitų rūšių transportu.
BMW ir „Daimler“ bendro naudojimosi automobiliais ir kitomis paslaugomis, tokiomis kaip „Park Now“ ar „MyTaxi“, šiuo metu naudojasi apie 60 mln. klientų, pareiškė bendrovės.
Naujoji bendroji įmonė įsikurs Vokietijos sostinėje Berlyne ir visame pasaulyje sukurs iki tūkstančio darbo vietų.