Bankininkystės veiklos sustabdymas vyks pamažu, tikimasi pasirengimo nutraukti bankinę veiklą procesą užbaigti per 12 mėnesių. Kaip greitai bankas nustos teikti paslaugas, priklausys ir nuo susitarimų bei įsipareigojimų klientams. Apie artėjančius pokyčius bankas klientams praneš iš anksto. Iki tol dabartiniai banko klientai bus aptarnaujami kaip įprasta.
„Esame įsipareigoję Lietuvai, kaip strateginei šaliai, kurioje įkurti Globalių paslaugų ir Grupės IT paslaugų centrai. Lietuvoje išvystytos globalios kompetencijos yra neatskiriama banko veiklos, klientų aptarnavimo ir naujų paslaugų kūrimo ir vystymo dalis. Ši šalis bei jose esančios komandos – itin svarbios „Danske Bank“ sėkmei ir yra bei išliks banko strateginių kompetencijų dalimi dabar ir ateityje“, – sako „Danske Bank“ Grupės operacijų vadovas Jimas Ditmore‘as.
Šiemet Lietuvoje veikiančiuose paslaugų centruose numatoma sukurti dar per 600 naujų darbo vietų. „Danske Bank“ kompetencijų centrai vienija įvairiausių sričių specialistus – programinės įrangos kūrėjus, vertybinių popierių prekybos technologijų, pinigų plovimo prevencijos specialistus, verslo analitikus, duomenų valdymo, viešųjų pirkimų, žmogiškųjų išteklių ekspertus, teisininkus ir kt. Lietuvoje darbuotojai dirba globaliose komandose ir savo žiniomis bei atsakomybėmis dalinasi su kolegomis užsienyje, bei kuria ir vysto bankininkystės ir IT sprendimus „Danske Bank“ Grupei bei Šiaurės šalių klientams.