Kol lėktuvą naudojo „China Airlines“, jame buvo 277 vietų ekonominėje klasėje ir 30 vietų – verslo klasėje.
Prieš dešimtmetį veiklą nutraukusi Lietuvos bendrovė „Aurela“ siūlė skrydžius lėktuvais „Boeing 757“, kuriuose priklausomai nuo modifikacijos gali būti iki 300 kėdžių keleiviams.
„GetJet Airlines“ Viešųjų ryšių vadovė Silvija Jakienė pranešė, kad Kaune bus atlikta „Airbus A330“ variklio, kitų svarbių mazgų patikra bei paruošimas skrydžiams, o visus darbus atliks sertifikuoti paslaugų tiekėjai. Vienas jų – bendrovė „FL Technics“.
„Planuojama, kad naujasis orlaivis „Airbus A330“ skrydžius pradės vykdyti balandžio mėnesį“, – atskleidė S.Jakienė. Iki to laiko bus atliekami ne tik lėktuvo patikrinimo ir paruošimo veiklai darbai, bet ir pilotų bei įgulos mokymai.
Pasak S.Jakienės, šiuo metu „GetJet Airlines“ vadovai jau derasi su tarptautinėje rinkoje dirbančiais oro vežėjais dėl orlaivio nuomos.
„Naudotis lėktuvu taip pat pasiūlyta didiesiems Lietuvos kelionių organizatoriams, kurie svarsto galimybes naujuoju orlaiviu skraidinti keleivius, mėgstančius tolimųjų krypčių keliones“, – pasakojo „GetJet Airlines“ atstovė.
Šis lėktuvas skirtas būtent tolimiesiems skrydžiams. Jis galėtų be sustojimo skristi 8–9 valandas ir pakilęs iš Lietuvos pasiekti Azijos, Afrikos šalis, JAV.