Prekybos tinkluose populiarėja elektroninės kainų etiketės

2019 m. sausio 15 d. 07:59
Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose. Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“, rašo „Verslo žinios“.
Daugiau nuotraukų (1)
„Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė VŽ sakė, kad elektroninės prekių kainų etiketės leidžia užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitina galimų klaidų taisymą. Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85 tūkst. eurų.
„Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis teigia, kad domisi galimybe įdiegti elektronines etiketes parduotuvėse, nes darbo jėga brangsta, o technologija pinga ir darosi prieinamesnė.
„Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. eurų. Bendrovės generalinis direktorius Remigijus Štaras sako, jog įdiegta naujovė, be kita ko, padidino darbuotojų motyvaciją, nes jiems viena labiausiai varginančių procedūrų būdavo kainų keitimas. Vardydamas technologijos trūkumus jis užsiminė apie ribotą ekrano spalvų pasirinkimą, papildomus kaštus, susijusius su investicija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.