Koncerno „Vikonda“ įmonė skinasi kelią į prestižinę rinką

2018 m. gruodžio 21 d. 14:16
Patricija Jovaišaitė
Lietuvoje „Dadu“ ledų pristatyti nebereikia – šviežio lietuviško pieno ledai jau daugelį metų nepalieka abejingų.
Daugiau nuotraukų (3)
Šis skanėstas jau atpažįstamas ir kitose pasaulio šalyse, tačiau įmonės siekis – užkariauti prestižine laikomą Kalifornijos rinką nauju produktu – ekologiškais beržų sulos ledais.
Inovatyvūs produktai atveria naujus vartotojų segmentus
Kalifornijos rinka Jungtinėse Amerikos Valstijose yra išskirtinai specifinė: čia itin vertinama ekologija, Kalifornijoje įsikūręs ir garsusis Silicio slėnis – pagrindiniai pasaulio startuoliai, nekilnojamojo turto kainos čia vienos didžiausių, mokslų bazė pasaulyje žinoma ir vertinama.
Čia įsikūręs Kalifornijos universitetas Los Andžele („University of California, Los Angeles“, UCLA), į kurio GAP („Global Access Program“) programą, kur su studentų ir dėstytojų komanda įmonės turi unikalią galimybę drauge sukurti itin veiksmingą patekimo į JAV rinką strategiją, iki šiol pakliūti nebuvo pavykę nė vienai Lietuvos įmonei.
Šiais metais iš Lietuvos tai padaryti pavyko keturioms įmonėms, tarp jų pateko ir „Dadu“ ledus gaminanti įmonė „Vikeda“ – vienintelė maisto produktų gamintoja. UCLA, atrinkdamas įmones dalyvauti savo programose, vadovaujasi principu, kad įmonė pasirengusi žengti į pasaulinę rinką tik tuo atveju, jei savo šalies vidaus rinkoje dirba sėkmingai ir pati tema yra aktuali bei įdomi.
Įmonės „Vikeda“ ledus „Dadu“ perka ir amerikiečiai
„JAV „Dadu“ ledams yra antra pagal dydį eksporto rinka, bet kol kas mūsų vartotojas yra etninis rytų europietis, Europoje jau nebegyvenantis, tačiau puikiai prisimenantis ir besiilgintis vanilinių ar šokoladinių ledų vafliniame puodelyje skonio.
Nors, žinoma, „Dadu“ ledus perka ir amerikiečiai, vienas puikiausių pavyzdžių – Kardashianų šeima.
Mums aktuali plėtra, o viena plėtros sričių yra inovatyvūs produktai. Tad pristatydami Lietuvos rinkoje dar nepasirodžiusią „Dadu“ naujieną – ekologiškus beržų sulos ledus, turinčius natūralių mineralų, mažai cukraus ir kalorijų, kurie neseniai „SIAL Paris“ parodoje pristatyti „SIAL Innovation“ apdovanojimui ir pelnė net konkurentų pagyras, mes tikimės atsiriekti dalį ekologiškų ledų rinkos.
Kalifornijoje, kuri pasaulyje garsi būtent ekologiškų produktų populiarumu tarp vartotojų, ši rinka yra viena didžiausių. Potencialas milžiniškas, konkurencija, beje, taip pat. Didieji pasaulio gamintojai turi didžiulius rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, kad pirkėjas atrastų būtent jų produktą. Suprantama, Lietuvoje „Dadu“ vardas turi savas pozicijas, o čia mes – vieni iš tūkstančių, kurie nori įžengti į tą rinką.
Tad bendradarbiavimas su UCLA įgauna visai kitą reikšmę: juk vietiniai specialistai yra įsigilinę į rinką, suranda mums kelią, pataria, kokius akcentus sudėti, kokių rinkodaros, komunikacijos veiksmų imtis, kad tave pirkėjas atrastų“, – pasakoja neseniai iš Kalifornijos grįžęs koncerno „Vikonda“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis. Čia jis vyko su „Vikedos“ generaliniu direktoriumi Algirdu Gauronskiu ir „Vikondos“ inovacijų direktoriumi Pauliumi Guzevičiumi.
Kartu su MBA komanda buvo sudėlioti paskutiniai štrichai, ir įmonė pasirengusi jau ateinančią vasarą ir Lietuvos, ir Kalifornijos rinkai pristatyti ekologiškus išskirtinio skonio beržų sulos ledus. 
Vikonda grupėDaduVikeda
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.