„Mielos mamytės su vaikučiais vežimėliuose, mes esame neįleidžiamos į „Pepco“ parduotuvę, kuri yra „Banginyje“. Paklausus apsauginio – kodėl, atsakymas pribloškė... Buvo pasakyta, kad jūs iš lauko atvažiavote. Dabar naujos taisyklės parduotuvės – jokių vežimėlių! Tai kaip čia „gaunasi“, jog vaikų parduotuvėje mes su vaikais nelaukiamos?! Ar norint apsilankyti šioje parduotuvėje reikia pasisamdyti auklę? Žodžiu, aš į šią parduotuvę nebeužsuksiu daugiau!“, – įsiskaudinusi rašė feisbuko narė iš Klaipėdos.
Jai pritarė kita moteris: „Šiandieną man irgi tas pats buvo, neįleido į vidų su vežimėliu. Tai vos nepasiunčiau apsauginio ant trijų raidžių“.
Ar tinklas iš tiesų pradėjo taikyti naują tvarką?
„Pepco“ Marketingo koordinatorė Baltijos šalims Justina Baltušytė tikina, kad nemaloni situacija susiklostė dėl netikslios vidinės komunikacijos.
„Esame informuoti, apie įvykusią nemalonią situaciją, kai prekybos centre „Banginis“ esančioje „Pepco“ parduotuvėje apsaugos darbuotojas klientės paprašė nesivežti vaikams skirto vežimėlio į pačią parduotuvę. Parduotuvės darbuotojui pastebėjus susidariusią situaciją, nedelsiant buvo atsiprašyta klientės dėl klaidingo bei netinkamo prašymo“, – lrytas.lt komentavo J.Baltušytė.
Nesusikalbėjimas galėjo įvykti dėl to, kad klientų prašoma nesivežti iš kitų parduotuvių paimtų pirkiniams skirtų vežimėlių. Pirkėjai verčiau raginami naudotos pirkinių krepšeliais.
„Patikiname, jog klientai, atvykstantys su vaikams skirtais vežimėliais, yra visada laukiami mūsų parduotuvėse. Tai niekaip nesusiję su prašymu nesivežti kitų parduotuvių pirkinių vežimėlių“, – teigė „Pepco“ atstovė.