Preliminariais duomenimis, spalį labiausiai augo maisto produktų (36 proc.), anglies (28 proc.), trąšų (15 proc.) ir naftos ir jos produktų (10 proc.) pervežimai.
Peržiūrėjus duomenis nuo 1992 m., iki šiol geriausias mėnesio rezultatas fiksuotas 2008 metų kovą, kai bendrovė pervežė 5,1 mln. tonų.
„Didesnės prekybos apimtys bei išaugęs verslo dėmesys greitam, efektyviam ir aplinkai draugiškam krovinių pervežimui lėmė didesnius krovinių srautus.
Bendraudami su verslu stengiamės paslaugas adaptuoti kiekvieno verslo poreikiams ir pasiūlyti vertę kuriančius logistikos sprendimus. Tuo pačiu siekiame plėsti partnerių ratą ir nuolat ieškome plėtros galimybių kaimyninėse rinkose“, – sakė „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas.
Per dešimt šių metų mėnesių bendrovė pervežė 46,6 mln. tonų – 8,4 proc. daugiau nei tuo pat metu 2017 m.
Išaugęs krovinių kiekis didino ir „Lietuvos geležinkelių“ pajamas – šiemet sausio-spalio mėnesiais siekė 262 mln. eurų – 8 proc. daugiau nei 2017 metais tuo pat metu, kai jos siekė 242 mln. eurų.
„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet pasirašė reikšmingas ilgalaikes krovinių vežimo sutartis su strateginiais partneriais – didžiausia pasaulyje kalio trąšų gamintoja ir tiekėja Baltarusijos „Belaruskalij“, su didžiausia azotinių trąšų gamintoja „Grodno-Azot“, išplėtė bendradarbiavimą su vienu didžiausių klientu – Lenkijos naftos koncerno „Orlen“ naftos perdirbimo gamykla „Orlen Lietuva“.
Dėl ilgalaikio bendradarbiavimo susitarta su Lietuvos pramonės bendrovėmis – „Akmenės cementu“, „Amilina“, Vakarų medienos grupe.
„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet patvirtino ilgalaikę strategiją iki 2030 metų ir užsibrėžė 30 proc. – nuo 53 iki 70 mln. tonų – išauginti per metus pervežamų krovinių apimtis.