Reportažą apie lietuviškus maisto produktus, tekstilės ir kitus gaminius pamatė šimtai milijonų šios didžiulės rinkos vartotojų.
Žiūrovams pro akis turėjo nepraslysti jų rinkai neįprasti maisto gaminiai – vienu svarbiausiu reportažo akcentu tapo „Pieno žvaigždžių“ atvežti glaistyti sūreliai, kuriais čia pat, iš mūsų šalies Prezidentės rankų, noriai vaišinosi parodos dalyviai, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Pakvietė Kinijos prezidentas
Kinijoje Lietuvos vadovė lankėsi šios valstybės Prezidento Xi Jinpingo kvietimu. Parodoje dalyvaujantys Lietuvos verslo delegacijos atstovai itin palankiai įvertino D. Grybauskaitės indėlį garsinant Lietuvos pramonę ir plėtojant užsienio prekybos ryšius su Kinija – šios šalies kultūroje aukščiausių valstybės vadovų dėmesys verslui yra labai vertinamas.
Pasak parodoje dalyvaujančio „Pieno žvaigždžių“ eksporto direktoriaus Azijos šalyse Gintauto Žigučio, Kinija yra viena sparčiausiai augančių ekonomikų visame pasaulyje, o šalies vartojimas auga dideliais tempais.
„Atsiverianti ir auganti Kinijos rinka mums yra labai svarbi. Ši valstybė kelia itin aukštus reikalavimus prekių kokybei – būtent tokius pieno produktus mes gaminame, kuriuos siūlysime Kinijos vartotojams“, – sakė G. Žigutis.
Sukūrė prekinį ženklą
Pasak G.Žigučio, specialiai Kinijos rinkai buvo sukurtas prekės ženklas „Miau“ – juo pažymėti glaistyti sūreliai dabar pristatomi Šanchajaus parodoje. Jis tikisi, kad netrukus glaistyti sūreliai „Miau“ pasirodys ir Kinijos prekybos tinkluose, kadangi ragautojai teigiamai įvertino jų skonį. „Kinijoje konkurencija tarp eksportuotojų didžiulė – iš Naujosios Zelandijos bei Europos Sąjungos daug importuojama pramoninių pieno gaminių tolimesniam perdirbimui. Mūsų strategija – eiti į šią rinką su aukštos pridėtinės vertės prekės ženklais ir galutiniais produktais“, – sakė G. Žigutis.
Šanchajaus parodoje „Pieno žvaigždės“ taip pat pristatė mocarelos tipo tarkuotą sūrį, baltymais praturtintą graikiško tipo jogurtą, sūrio užkandžius.
Kinijos importo paroda susilaukė didelio dalyvių ir lankytojų susidomėjimo – joje dalyvauja 2800 įmonių iš 130 valstybių. Ji surengta Kinijai paskelbus apie savo rinkos atvirumo politiką užsienio šalių importui. Kinija ieško aukštos kokybės produktų ir per 5 metus ketina importuoti prekių ir paslaugų už 10 trilijonų JAV dolerių.