„Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
Jo teigimu, nugriauti seną terminalą ir pastatyti naują planuojama 2028–2030 metais.
„Iki to laiko turime užtikrinti pajėgumus Kaune, kad nereikėtų uždaryti Vilniaus oro uosto (..). Kaune reikia statyti naują terminalą“, – aiškino susisiekimo ministras.
Jo teigimu, Vyriausybė gruodį ketina svarstyti dėl Kauno oro uosto plėtros ir atnaujinimo, nes dabartinis terminalas negali aptarnauti augančio keleivių srauto.
„Dabartinis terminalas gali priimti tik 800 tūkst. žmonių, o jau per milijoną keleivių šiemet turėsime. Reikia naujo terminalo“, – sakė R. Masiulis.
Ministro teigimu, Kauno oro uostą ateityje ketinama sujungti su „Rail Baltica“ vėžės Vilniaus atšaka.
„Jeigu norime, kad jis būtų efektyvus, turi būti sujungtas su geležinkeliu („Rail Baltica“) – tai Vilniaus atšaka turi būti sujungta su Kauno projektu. Tai, be abejo, apsunkina projektą, derybas su Europos Komisija (dėl „Rail Baltica“ Vilniaus jungties finansavimo – BNS), bet mes tai statome sau kaip vieną svarbiausių užduočių“, – kalbėjo R. Masiulis.