Pagrindinis pasakojimo herojus – skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovas Michaelis O'Leary.
Įsivaizduokite.
Atvykęs į viešbutį Anglijos mieste, Mančesteryje, M.O'Leary užsuka į barą ir paprašo bokalo gėrimo.
„Už gėrimą iš jūsų bus 1 svaras“, – barmenas sako bendrovės vadovui.
„Tai labai gera kaina“, – apstulbęs atsako M.O'Leary ir paduoda pinigus.
„Mes stengiamės būti itin konkurencingi“, – pokalbį palaiko barmenas ir patikslina, kad pas juos gėrimai yra pigiausi visoje Anglijoje.
„Tai puiki kaina“, – darkart pasidžiaugia „Ryanair“ vadovas.
„Bet, matote, jūs su savimi neturite bokalo, tad turėsite už jį susimokėti papildomai. Tai kainuos dar 3 svarus“, – paaiškina barmenas.
Vadovas pasirauko, bet susimoka. Pasiėmęs bokalą jis jau ketina eiti prisėsti.
„O, jūs norite prisėsti? – klausia barmenas. – Tai papildomai jums kainuos dar 2 svarus. Jei būtumėte užsirezervavęs iš anksto, būtų kainavę tik svarą“.
M.O'Leary ir vėl pabamba panosėje, bet išsitraukęs piniginę paduoda pinigus.
„Matau, kad su savimi turite nešiojamajį kompiuterį, – prideda padavėjas. – Tam taip pat nebuvo atlikta rezervacija, todėl jums teks susimokėti dar 3 svarus“.
„Ryanair“ vadovo veidas paraudonuoja iš pykčio.
„Man gana. Aš noriu pasikalbėti su jūsų vadovu“, – atšauna jis.
„Štai jo elektroninis paštas, – paduoda barmenas. – Jeigu norite, su juo galite susisiekti nuo 9 iki 9.01 val. ryto kiekvieną pirmadienį arba antradienį. Skambučiai yra nemokami iki tol, kol pakeliamas telefono ragelis. Paskui viena sekundė pokalbio kainuoja 1 svarą“, – paaiškina barmenas.
„Aš niekada nebeisiu į šį barą“, – galiausiai atsako M.O'Leary.
„Gerai, bet atsiminkite, kad tai vienintelis viešbutis Anglijoje, kurio bare bokalą gėrimo jūs galite nusipirkti už 1 svarą“, – jam išeinant atsako barmenas.