Šiemet „Good one“ vardas „Fast 50“ sąraše puikuojasi kartu su tokiomis Lietuvos įmonėmis kaip UAB „Brolis Semiconductors“, UAB „Sponge“, UAB „Deeper“ bei dar keturiomis įmonėmis. Pasak „Deloitte verslo konsultacijos“ direktoriaus Mariaus Stalenio, Lietuvos „spartuoliai“ ir šiais metais nepaliauja stebinti – pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių, Lietuva lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių.
„Galime sakyti, kad mūsų įvertinimas buvo planuotas, nes veikiame labai tikslingai ir apgalvotai – investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu. Technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas, plėtoti klientų verslą globaliame internete“, – sako „Good one“ vadovas Tomas Varnas.
„Good one“ augimo rodiklis „Deloitte“ reitinge – 431 proc. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 2,79 mln. iki 4.47 mln. eurų. Šiais metais bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą ir pasiekti 10 mln. eurų apyvartą bei tapti didžiausia skaitmeninės rinkodaros agentūra Baltijos šalyse.
Nuo 2009 m. veikianti skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“ kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu bei yra viena iš skaitmeninės rinkodaros paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje.
Agentūra yra oficiali „Google“ partnerė Lietuvoje. Tarp agentūros klientų – „Girteka“ „Gjensidige“, „Camelia“, „Škoda“, „Egzotika“, „Bigbank“, kitos Lietuvos ir tarptautinės kompanijos. Sparčiausiai augančių įmonių reitingas sudaromas pagal bendrovių pajamų augimą per pastaruosius ketverius metus. Sudarant šių metų reitingą, buvo analizuojamos 2014-2017 m. pajamos, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta.