Skaitytojai rūstauja: strigo elektroninis bankas

2018 m. spalio 16 d. 15:37
Antradienį daliai SEB banko klientų sutriko internetinės bankininkystės sistema. Jie lrytas.lt skundėsi nuo ryto negalintys atlikti bankinių pavedimų internetu.
Daugiau nuotraukų (3)
„Jau nuo 10 val. 30 min. bandau atlikti bankinius mokėjimus, tačiau sistema neveikia. Skambinau į banką ir mane patikino, kad yra laikinų sutrikimų. Tačiau jau 14 val. 30 min., o mokėjimų atlikti vis dar negaliu“, – pasakojo viena banko klientė.
Anot jos, labiausiai pikta dėl to, kad apie susidariusią situaciją banko internetiniame puslapyje nėra jokios informacijos.
lrytas.lt susisiekus su banko atstove spaudai Ieva Dauguvietyte-Daskevičiene, ji patikino, kad sistema veikia, o nesklandumus patyrė tik nedidelė dalis banko klientų.
„Šiandien po pietų galėjo pasitaikyti pavienių atvejų, kai klientai susidūrė su sutrikimais prisijungdami prie interneto banko.
Dedame pastangas, kad kuo greičiau išsiaiškintume šių pavienių sutrikimų priežastį. Atsiprašome klientų dėl nesklandumų“, – apgailestavo ji.
16 val. 20 min. banko atstovė pranešė, kad visi trukdžiai išspręsti ir visi klientai jau gali be trikdžių atlikti bankinius mokėjimus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.