Alkoholio ribojimai ir ilga vasara atnešė pelną nealkoholinių gėrimų gamintojams

2018 m. spalio 12 d. 14:49
Per penkiolika metų bene šilčiausia ir ilgiausia vasara aludariams padovanojo ypač ilgą pardavimų sezoną, be to, pastebima, kad ribojimai alkoholio rinkai darė įtaką vartotojų pasirinkimams – nebūdingai, apie 32% augo bravoro „Volfas Engelman“ gaminamos visų rūšių giros pardavimai.
Daugiau nuotraukų (1)
Net 40% daugiau nei pernai gegužės-rugsėjo mėn. parduota „Volfas Engelman Imperial“ giros, kuri pelnė du gėrimų rinkoje svarbius apdovanojimus.
„Ši vasara savo trukme buvo ypač palanki alaus pardavimams, tačiau augo ir nealkoholinių gaminamų fermentuotų bei gaiviųjų gėrimų paklausa. Galima numanyti, kad alkoholio rinkos ribojimai ir su tuo susijusi aktyvesnė nealkoholinių gėrimų reklama skatino išbandyti pristatytas nealkoholinių gėrimų naujienas.
Iš mūsų asortimento didžiausio susidomėjimo sulaukė gira, šiemet išleistas alaus limonadas „Fassbrause“ ir nealkoholinis belgiško „Kriek“ stiliaus alaus gėrimas su sultimis. Šių gėrimų paklausos augimas indikuoja apie kintančią gėrimų vartojimo kultūrą”, – teigia Marius Horbačauskas, „Volfas Engelman” generalinis direktorius.
Pasak įmonės vadovo, įmonei svarbūs ne tik pardavimų skaičiai, bet ir rinkos profesionalų vertinimai: nuo 2015 m. gaminama „Volfas Engelman Imperial“ gira, pripažinta geriausia Baltijos šalyse neseniai vykusiame „Baltic Beer Star 2018“ konkurse pelnė aukso medalį.
Be to, nepriklausomų degustatorių konkurse „Nacionalinis giros ringas” šis produktas laimėjo Grand Prix.
„Viena vertus, naujų gėrimų kūrimas ir pristatymas rinkai yra labai svarbus, o iš kitos pusės, tokie jau vartotojui pažįstami produktai kaip „Volfas Engelman Imperial“ gira dar turi potencialo augti ir užimti vis stipresnes pozicijas.
Tas pats pažymėtina ir apie kitus nealkoholinius fermentuotus gėrimus, pavyzdžiui, šiemet rinkai pristatyto nealkoholinio alaus limonado „Fassbrause“ pardavimai gerokai viršijo mūsų prognozes ir lūkesčius,“ – teigia įmonės vadovas M. Horbačauskas.
Bravoras dar šį pavasarį pradėjo intensyviau kalbėti apie tai, kad, įvertinus rinkos pokyčius – tiek ribojimus, tiek kintančią vartotojų elgseną – didinamas nealkoholinių gėrimų asortimentas įmonės strategijoje yra numatytas apgalvotai. Apie poreikį plėsti nealkoholinių gėrimų asortimentą kalbėjo ir šiemet Lietuvoje viešėjęs „Olvi“grupės, kuriai priklauso bravoras, prezidentas Lasse Aho.
Šiemet „Volfas Engelman“ rinkai pristatė naujų nealkoholinių gėrimų, vienas jų – pirmąkart Kaune vykusiam Lietuvos giminių festivaliui specialiai „Volfas Engelman Studijoje“ sukurtas ir išvirtas nealkoholinis „Giminių“ alus, kurį svarstoma gaminti nuolat, didžiajame bravore.
Apart alaus šiuo metu bravore gaminamos daugiau nei 50 rūšių gėrimų: gira, sidras, alkoholiniai kokteiliai, gaivieji gėrimai, stiprieji gėrimai, energiniai gėrimai, vandens gėrimai ir vanduo. Kasmet bravoras rinkai pristato apie 30 naujų alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų.
Alkoholisgėrimai^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.