„Rail Baltica“ projekto dalys yra užvilkintos tiek, kad numatyto laiko gali neužtekti jam įgyvendinti. Sunku pasakyti, kodėl tai vyksta“, – sakė jis.
„Manau, kad projekto įgyvendinti per Europos Komisijos nustatytą laikotarpį bus neįmanoma. „Rail Baltica“ gali netekti Europos Sąjungos finansavimo, o Baltijos šalys tiek pinigų neturi“, – pabrėžė G.Ravis.
„Skonto“ grupės statybos įmonė Latvijos „Skonto Buve“ kartu su Lenkijos „Mostostal Warszawa“ ir Ispanijos „Acciona Construccion“ dalyvauja tilto bei keleivių stoties Rygoje projektavimo ir statybos konkurso antrajame etape, apie kurį pranešta gegužę. Į jį taip pat pateko „Kauno tiltai“ kartu su savo akcininke Lenkijos „Trakcja PRKil“ ir šios akcininke – Ispanijos „Comsa“, Geležinkelio tiesimo centras kartu su Latvijos „Celu buvniecibas sabiedriba IGATE“, Latvijos „RERE buve“ kartu su Belgijos „B.V. BESIX“, Latvijos „LNK Industries“, „Binders“, „Arčers“ kartu su Turkijos „Gulemark Agir Sanay Insaat ve Taahhut A.S.“ ir Italijos ASTALDI, Latvijos UPB, „Tilts“ kartu su Ispanijos „Copisa Constructora Pirenaica“, „Altuna Y Urisa“, „Cycasa“, „Lagunketa Sociedad Estudios Y Servicios Para la Construcion“, taip pat Latvijos bendrovių BMGS, „A.C.B.“, „Strabag“ ir „AECOM Baltics“ grupė.
Projekto sąmata – apie 200 mln. eurų. 85 proc. šių išlaidų padengs Europos Sąjunga, 15 proc. – Latvijos vyriausybė.
Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Projektą numatoma pabaigti iki 2026 metų.