Tiesa, su vienais klientais viešbučio darbuotojai elgiasi visiškai kitaip nei su kitais. Kas lemia tokį skirtumą ir kaip tapti viešbutyje visuomet laukiamu svečiu?
Sutinka pagal drabužį
Kad ir kaip banaliai tai nuskambės, tačiau viešbučio personalas atkreipia dėmesį, kaip apsirengę atvykstate.
Automobilis su asmeniniu vairuotoju – ženklas, kad iš svečio galima tikėtis gerų arbatpinigių. Todėl toks svečias pasitinkamas kur kas džiaugsmingiau nei tas, kuris ateina pėstute nuo artimiausios autobusų stotelės.
Į turtingųjų klubą būsite įrašyti ir tuo atveju, jei pasinaudosite asmens, kuris nuvairuos jūsų automobilį į aikštelę, paslaugomis: jei jau tokiam reikalui negailite poros auksinių, ir už kitas paslaugas iš jūsų galima tikėtis dosnumo.
Apranga, kuria pasirodysite viešbutyje, taip pat ne paskutinėje vietoje. Patyrusiam personalui pakanka vieno žvilgsnio, kad įvertintų jūsų garderobą.
Valdykite emocijas
Net jei tai – pirmoji jūsų kelionė, atvykę į viešbutį nereikškite pernelyg didelio susižavėjimo. Jei iš nuostabos pradėsite aikčioti išvydę viešbučio fojė, darbuotojams pasiųsite ženklą, jog šioje srityje esate naujokas. Vadinasi, jus galima apvynioti aplink pirštą.
Dar viena taisyklė – stenkitės nepraleisti progos pasinaudoti nuolaida. Tačiau, jei personalo apie jas pasiteiravote ir sulaukėte neigiamo atsakymo, jokiu būdu nuolaidų nekaulykite. Taip tik supykdysite vadybininką, o tai jau rizika gauti prastesnį numerį, nei galėjote. Pavyzdžiui, tokį, kuriame rytais neįmanoma miegoti dėl kepinančios saulės, rašo novate.ru.
Kambaryje elkitės padoriai
Neretai viešbučių svečiams parūpinama priemonių voniai: chalatų, šliurių, šampūno, gelio dušui, muilo ir panašiai. Viešbučio darbuotojai jau įprato, kad klientai muilą ir šampūną išsigabena su savimi kaip suvenyrus, tačiau jei susipakuosite šliures ar chalatus, jus palaikys vagišiumi.
Chalatai ir šliurės – ne suvenyrai, o daiktai, skirti pasinaudoti laikinai.
Dar vienas patarimas, kad nesusigadintumėte reputacijos – nepaverskite numerio kiaulide.
Daugelis svečių įsitikinę, kad tam, jog kambarys būtų reguliariai kruopščiai išvalomas, reikia nuolat palikti arbatpinigių. Iš dalies tai – tiesa, tačiau kambarinės palankumą galite pelnyti ir kitu būdu. Tereikia kambaryje nepalikti visiškos netvarkos.
Seka kiekvieną žingsnį
Viešbučio personalas įsimena kiekvieną paslaugą, kuria pasinaudojote ar kuria kaip tik nepasinaudojote. Sutiksite susimokėti patarnautojui, kad į numerį užneštų jūsų lagaminus ar nešulius tempsite patys? Štai ir priežastis įverti jūsų dosnumą.
Pro akis neprasprūs ir užsakymas maistą pristatyti į numerį. Juk didelis skirtumas tarp veršienos kepsnelio ir suvožtinio. Būtent šia tema – ką užsakė atnešti į numerį – vertindami svečius dažniausiai pliauškia viešbučio darbuotojai.