Kalbėdami apie firminių parduotuvių pliusus, gamintojai dažniausiai mini artimą kontaktą su vartotojais ir greitesnę pinigų apyvartą. Vis dėlto dauguma mėsos perdirbėjų didžiąją dalį produkcijos realizuoja kitais kanalais.
2015 metais bendrovė „Kaišiadorių paukštynas“, firminėse parduotuvėse realizuojanti labai mažą produkcijos dalį, šalyje turėjo 47 savo firmines parduotuves, o dabar – dabar 16, „Vigesta“ parduotuvių, kuriose realizuojama 10 proc. produkcijos, sumažėjo nuo 50 iki 23.
„Žiežmarių mėsa“ turi 27 firmines parduotuves, kurių didžioji dalis įrengta šalia „Norfos" parduotuvių. Visos jos dirba pelningai ir apie jų uždarymą negalvojama, priešingai – planuojama tolesnė plėtra. „Cesta“ Lietuvoje valdo 45 mėsos parduotuves. Jose realizuoja visą savo produkciją.