Firminės parduotuvės – ne pagrindinis, bet vis dar naudingas prekybos kanalas

2018 m. rugsėjo 7 d. 08:58
Mėsos perdirbėjų nuomonės dėl firminių savo parduotuvių skiriasi – vienos bendrovės sutinka, kad tai geras papildomas pardavimo kanalas, tačiau savo parduotuvių skaičių mažina, tačiau kitos, priešingai, renkasi lojalių pirkėjų auditoriją ir planuoja savo parduotuvių tinklus plėsti, rašo „Verslo žinios“.
Daugiau nuotraukų (1)
Kalbėdami apie firminių parduotuvių pliusus, gamintojai dažniausiai mini artimą kontaktą su vartotojais ir greitesnę pinigų apyvartą. Vis dėlto dauguma mėsos perdirbėjų didžiąją dalį produkcijos realizuoja kitais kanalais.
2015 metais bendrovė „Kaišiadorių paukštynas“, firminėse parduotuvėse realizuojanti  labai mažą produkcijos dalį, šalyje turėjo 47 savo firmines parduotuves, o dabar – dabar 16, „Vigesta“ parduotuvių, kuriose realizuojama 10 proc. produkcijos, sumažėjo nuo 50 iki 23.
„Žiežmarių mėsa“ turi 27 firmines parduotuves, kurių didžioji dalis įrengta šalia „Norfos" parduotuvių. Visos jos dirba pelningai ir apie jų uždarymą negalvojama, priešingai – planuojama tolesnė plėtra. „Cesta“ Lietuvoje valdo 45 mėsos parduotuves. Jose realizuoja visą savo produkciją.
 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.