„Norime, kad mūsų mados kolekcijos būtų prieinamos visiems mūsų klientams, kokioje pasaulio vietoje jie bebūtų. Net ir tose rinkose, kuriose mes šiuo metu neturime fizinių parduotuvių“, – pareiškė CNBC bendrovės generalinis direktorius Pablo Isla.
„Inditex“, priklausanti ispanų milijardieriui Amancio Ortegai, valdo parduotuves „Zara“, „Pull & Bear“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Stradivarius“, „Oysho“ ir „Uterque“. Devyniasdešimt šešiose pasaulio šalyse ji turi beveik 7,5 tūkst. parduotuvių.
„Inditex“ elektroninės parduotuvės veikia 49 rinkose.
2017 metais „Inditex“ pardavimai internetu pašoko 41 proc., jiems teko 10 proc. visų bendrovės įplaukų. O, pavyzdžiui, švedų drabužių tinklas „Hennez & Mauritz“ (H&M) savo elektroninius pardavimus pernai padidino 12 procentų.