Dideliuose skaitmeniniuose ekranuose pasirodžiusi reklama skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai jį randa – tai nuostabu“.
Tiesa, tokios reklamos gerbėjai tikina, kad provokacija iš tiesų pavykusi.
Netrukus po to, kai Lietuvos žiniasklaida paviešino tokios reklamos planus, tokio būsimo šalies įvaizdžio pro akis nepraleido ir užsienio spauda.
Dėmesį patraukė ne tik kiek neįprasta reklama, tačiau ir tai, kad tokia reklamos kampanija pradedama visai prieš tai, kai Lietuvoje ir Vilniuje rugsėjo 22-23 dienomis lankysis popiežius Pranciškus.
Vyriausybė anksčiau yra prašiusi Vilniaus savivaldybės atidėti reklamos kampanijos pradžią iki kol baigsis rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas.
Lietuvos Katalikų bažnyčia yra išsakiusi kritiką, kad „G taško“ reklama stiprina Vilniaus kaip sekso turizmo miesto įvaizdį.
Reklamą vykdysianti sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ teigė, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.