„Lidl“ paskelbė, kiek pernai uždirbo – plėtros neketina stabdyti
2018-07-27 12:21Per 2017 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 298 mln. eurų be PVM. Per metus bendrovė į plėtrą ir veiklos palaikymą investavo 37,1 mln. eurų, atidarė 10 naujų parduotuvių visoje Lietuvoje ir sukūrė daugiau kaip 200 naujų darbo vietų.
„Lidl Lietuva“ valdomo turto vertė finansinių metų, t. y. 2017 m. kovo 1 d. – 2018 m. vasario 28 d., laikotarpiu padidėjo apie 36 mln. eurų ir jo pabaigoje pasiekė beveik 267 mln. eurų, rodo bendrovės ataskaitos.
Baigiantis ataskaitiniam laikotarpiui, „Lidl Lietuva“ įstatinis kapitalas siekė 187,7 mln. eurų, bendrovėje dirbo beveik 1700 darbuotojų.
Po itin aktyvaus starto „Lidl Lietuva“ 2017 metais perėjo į nuoseklios plėtros etapą. Bendros investicijos į veiklos plėtrą ir palaikymą 2017 metais siekė 37,1 mln. eurų, palyginti su beveik 87 mln. eurų 2016 metais.
Per 2017 finansinius metus „Lidl Lietuva“ atidarė 10 naujų parduotuvių visoje Lietuvoje ir finansinius metus užbaigė turėdama 35 parduotuves.
„Lidl Lietuva“, net ir būdama rinkos naujoke, svariai prisidėjo prie valstybės biudžeto pildymo – 2018 m. vasario pabaigoje bendrovė buvo 12-a didžiausia mokesčių mokėtoja Lietuvoje.
Bendrovė 2017 finansinių metų pabaigoje deklaravo 3,3 mln. eurų pelną po mokesčių. Teigiamą rezultatą labiausiai lėmė apskaitoje užregistruotos reikšmingos vienkartinės ūkinės operacijos, tokios kaip vertės sumažėjimo atstatymas anksčiau įsigytiems sklypams bei atidėtojo pelno mokesčio turto pripažinimas dėl mokestinės investicinių projektų lengvatos.
Bendrovė 2017 finansiniais metais taip pat investavo į procesų optimizavimą bei darbo našumo gerinimą visose veiklos grandyse.
„Antraisiais savo veiklos Lietuvoje metais didžiausią dėmesį skyrėme mūsų pagrindinėms stiprybėms: plėtėme kokybiškų prekių už gerą kainą asortimentą, pristatėme privačius prekės ženklus ir stiprinome santykius tiek su pirkėjais, tiek su vietos gamintojais, tiekėjais bei paslaugų partneriais.
Be to, vis daugiau dėmesio skiriame socialinei atsakomybei – pradėjome aktyviai remti vaikų dienos centrus, toliau remiame Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, bendradarbiaujame su savivaldybėmis gerindami infrastruktūrą ir bendruomenėms palankią aplinką“, – sakė bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.
Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Emor“ kartu su partnerėmis Baltijos šalyse šiemet atliktame mėgstamiausių prekės ženklų tyrime „Lidl“ pakilo į antrąją vietą, nusileidęs tik socialiniam tinklui „Facebook“.
2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu.
Šiemet portalo „CV-Online“ surengtuose „TOP darbdavio 2017“ rinkimuose bendrovė „Lidl Lietuva“ pelnė 1-ąją vietą tarp visų dalyvavusių prekybos įmonių bei 2-ąją – pagrindinėje „TOP darbdavio“ kategorijoje.
Šiuo metu Lietuvoje veikia iš viso 37 „Lidl“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje. Bendrovė aktyviai tęsia plėtrą.