Stovėjimas taip pat apmokestintas keliose Žaliakalnio gatvelėse.
Šios gatvės pateks į žaliąją apmokestinimo zoną – už stovėjimą jose bus renkamas 0,3 euro mokestis valandai arba 2,7 euro mokestis visai darbo dienai.
Už šį sprendimą balsavo 21 tarybos narys, devyni buvo prieš, o šeši susilaikė.
Savivaldybės duomenimis, darbo valandomis automobilių užstatymas apmokestinamoje atkarpoje siekia iki 95 procentų.
Vairuotojai automobilius ir toliau nemokamai galės statyti prospekto dalyje, einančioje nuo prekybos centro „Akropolis“ iki A. Juozapavičiaus prospekto. Šiame ruože telpa 125 tvarkingai pastatyti automobiliai.
Tarybos narys Remigijus Skilandis teigė, kad minėtų atkarpų apmokestinimas stovėjimo vietų užimtumo problemų nespręs.
„Tik dar kartą paimsime pinigus iš gyventojų kišenės“, – sakė opozicinių konservatorių atstovas.
Į žaliąją apmokestinimo zoną taip pat pateks Žaliakalnio Leliūnų ir Giedraičių gatvės bei Širvintų ir Molėtų gatvių atkarpos tarp Savanorių prospekto ir Kapsų gatvės.
Konservatorius Vygandas Gudėnas tvirtino, kad savivaldybė neturi aiškios strategijos dėl automobilių stovėjimo apmokestinimo.
„Jeigu 5 mln. eurų surenkame iš parkavimo, tai juos ir išleiskime stovėjimo aikštelėms priemiestyje“, – kalbėjo politikas.
Savivaldybės administracija teigia, kad stovėjimo vietų apmokestinimu siekiama mažinti jų apkrautumą, eismo srautus ir aplinkos taršą.
Taryba antradienį taip pat nusprendė, kad už automobilių stovėjimą Kaune bus galima mokėti bekontakte kortele.
Įvestas papildomas reikalavimas elektromobilių vairuotojams – norėdami statyti automobilį nemokamai, jie turės gauti specialų leidimą, o ne tik turėti specialaus žymėjimo transporto priemonės numerius.
Autorius: Saulius Jakučionis