Iki to laiko traukiniais vykstančių keleivių skaičius turėtų augti dvigubai. 2017 metais kelionę traukiniu rinkosi 4 mln. keleivių, 2030 metais jų skaičius, planuojama, turėtų siekti 8 milijonus.
Iki 2030 metų pervežtų krovinių kiekis „Lietuvos geležinkeliuose“ turėtų didėti 30 proc. – nuo 53 mln. tonų per metus iki 70 mln. tonų. Visiems tikslams įgyvendinti bendrovė skirs 7 mlrd. eurų.
„Kiekviena strategija turi misiją. Paprastai mes vežame žmones nuo taško „A“ į tašką „B“ – geležinkeliai yra jungtis, sujungianti tuos taškus. Mūsų misija – sujungti žmones ir verslus geresnei ateičiai“, – pristatydamas planą kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Jo teigimu, susisiekimo bendrovė sieks būti Centrinės ir Rytų Europos mobilumo lyderė. Tiesa, kaip pasieks šį tikslą, M.Bartuška kalbėjo miglotai.
Anot jo, bendrovė tikslų sieks vadovaudamasi 5 vertybėmis.
„Mes norime būti veržlūs, suprasti klientą, elgtis dorai, būti atsakingi ir gerbti vieni kitus“, – tikino jis.
Pristatė naujas kryptis
Generalinio direktoriaus pavaduotojo Lino Baužio teigimu, šiandien Lietuvoje geležinkeliai perveža daugiau nei 4 mln. keleivių, Estijoje – 6 mln, Latvijoje – net 16 mln.
„Reikia šį skaičių didinti. Distancija nuo Vilniaus iki pajūrio apima daugiau nei 4 val. kelio. Ar tai yra gerai? Ne, mes turime didinti greitį. Tarp Vilniaus ir Kauno kasdien važiuoja daugybė automobilių, mes turime stengtis, kad visi jų keleiviai atsidurtų traukiniuose“, – komentavo projektą jis.
Taip pat buvo pristatytos naujos kryptys, kuriomis keleiviai galės keliauti jau netrukus.
„Pažadame, kad artimiausiu metu jau galėsite iš Vilniaus nuvažiuoti į Rygą bei į Kijevą. Taip pat stengiamės padaryti, kad susisiekimas tarp Kauno, Vilniaus ir Varšuvos būtų daug greitesnis. Be to, su „Rail Baltica“ plėtra, žinoma, atsiras ir visai kita kokybė“, – sakė jis.
Lrytas.lt paklaustas, kada keleiviai jau galės išbandyti naujas kryptis, L.Baužys patikino, kad keliauti galėsime jau nuo šių metų gruodžio mėnesio, o gal ir dar anksčiau.
„Praėjusių metų gruodį paleidome naują kryptį į Daugpilį, o šių metų gruodis yra vėliausia data, kada jau turėtume iš Vilniaus traukiniu pasiekti Rygą. Tai bus traukinys, važiuojantis iš Kijevo pro Minską ir Vilnių“, – pasakojo jis.
Toks traukinys kursuos kas antrą dieną.