Bilietai už vos vieną svarą plius oro uosto mokesčiai buvo „British Airways“ klaida. Tą pripažinusi oro bendrovė bilietus anuliavo, atsiprašė keleivių ir jiems kaip kompensaciją pasiūlė 100 svarų vertės kelionių čekių. Nepaisant to, tai ne vienam keliautojui neatpirks nuostolių, mat žmonės užsienyje jau spėjo užsisakyti viešbučius ir pramoginius turus, praneša bbc.com.
Žmonės piktinasi, jog 100 svarų vertės kelionės čekis – bevertis, nes jam taikoma galybė apribojimų, o kelionės į Tel Avivą ir Dubajų stipriai pabrangusios.
Svarą plius oro uosto mokesčiai kainuojančius „British Airways“ bilietus išsyk pardavinėjo keli turizmo biurai. Itin atpigintus bilietus, kai įprastai jie kainuoja ne mažiau 200 svarų, į Dubajų ir Tel Avivą žmonės galėjo pirkti kone parą.
Vienas turizmo agentūroje bilietus sau bei broliui į Dubajų ir atgal į Londoną pirkęs Ashas Gubbay suskaičiavo, kad patyrė 195 svarus išlaidų, o dabar „British Airways“ jam kompensuos vos 100 svarų.
„Skaudina ir tai, jog kai pats nori atšaukti bilietus, oro bendrovė to neleidžia padaryti, tačiau ji pati gali elgtis kaip tik įsigeis“, – kalbėjo A.Gubbay.
Esther Vadia pirko šešis bilietus į Tel Avivą. Kiekvienas jų kainavo 167 svarus. Dar vėliau moteris įsigijo ir bilietą sūnui, kainavusį 195 svarus. Visus bilietus „British Airways“ anuliavo. Tačiau E.Vadios neguostų ir tai, jei oro bendrovė grąžintų visus išleistus pinigus, mat jai teks sumokėti per tūkstantį svarų už rezervuotą būstą nuomai Izraelyje.
Ar „British Airways“ turėjo teisę anuliuoti bilietus priklauso nuo to, ar klaida buvo tokia pastebima, kad keleiviai turėjo įtarti, jog kažkas čia ne taip.
Tačiau esmė ta, jog kiti oro vežėjai tuo pat metu siūlė bilietus į Tel Avivą už vidutinę 215 svarų kainą, todėl 195 svarai, kuriuos mokėjo kai kurie „British Airways“ klientai, nebuvo tiek jau mažai.
„Neįsivaizduoju, kaip jie sugebės išsisukti iš padėties. Juk tai jų klaida, ir būtent oro kompanija turi prisiimti atsakomybę“, – sakė vienas tyrimų ir konsultacijų agentūros „Fairer Finance“ vadovų Jamesas Daley.
Oro keleivių klubą „Jack's Flight Club“ įsteigęs Jackas Sheldonas atkreipė dėmesį, kad tokios klaidos, kaip kad nutiko „British Airways“ – visai ne retenybė. Tačiau 70 proc. atvejų oro kompanijos pripažįsta savo kaltę. „Jos nenori gadinti savo reputacijos ir santykių su klientais“, – sakė J.Sheldonas.